Популістська, маніпулятивна, агресивна…

Політична реклама на цих виборах стала головною зброєю в боротьбі за голоси виборців. Проте люди здебільшого чомусь переключають на інший канал, коли вона з’являється на екрані.Доктор філософії Андрій Гірник, посилаючись на соціологічне дослідження, процитував найчастіше вживані відгуки населення про політрекламу: «Лише гроші на вітер викидають», «Обіцяють, а нічого не роблять», «За кого нас мають?»… Людям набридає однотипність рекламних роликів, їх дратує контрреклама, глузування з опонентів,...

Радянська звичка вільної преси

У західних державах політика чітко відмежована від журналістики: працівники мас-медіа рідко йдуть у владу. В Україні ж стало модно включати журналістів до прохідних частин виборчих списків партій та блоків. Чимало з них, як і належить, припинили співпрацю із засобами масової інформації. Але деякі й надалі продовжують працювати. Участь мас-медійників у виборах викликає чимало запитань у колег, тому в Інституті журналістики Київського Національного університету імені Тараса Шевченка цій темі...

Прагнення: контроль над місцевою владою

Агентство моделювання ситуацій провело дослідження, присвячене питанням використання основними учасниками виборів політичних технологій, а також ведення ними інформаційної кампанії.Експерти дійшли висновку, що основне напруження в цій передвиборній гонці переміститься в регіони. Саме там будуть найгостріші конфлікти і жорсткі акції. У рамках виборів обласних, міських і навіть районних рад боротьба буде, можливо, навіть агресивнішою, ніж під час президентської кампанії. Цілком ймовірні й силові...