23 листопада 2004 року, вiвторок №197 (17383) останнiй номер RSS
Головна ВИБІР КИЇВ ЗВІДУСІЛЬ ПОДРОБИЦІ СПОЖИВАЧ СУСПІЛЬСТВО КУЛЬТУРА ГІСТЬ "ЯСК" ІСТОРІЯ КРИМІНАЛ СПОРТ ДОБРИВЕЧІР

 КИЇВ
23.11.2004

Пряма магістраль проляже через тунель
Альтернативи їм немає

«Вечірній Київ» регулярно висвітлює хід будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Наші кореспонденти нещодавно побували на Трухановому острові і дізналися, як просуваються роботи. Про це розповів генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Володимир Жуков.

Роботи нині ведуть неподалік урочища Горбачиха, будують опори на Десенці та березі Дніпра. Довжина мостового переходу – 7,4 км. Майбутню трасу метрополітену і автомобільної дороги вже деталізовано. З лівого берега з боку Троєщини вона пролягатиме від проспекту Ватутіна через Райдужний масив. Конструкція мосту двоярусна: нижнім курсуватимуть метропотяги, верхнім, по три смуги в кожен бік, – автомобілі. Через основне річище Дніпра перекинуть арку завдовжки 360 метрів, далі спорудять міст через Гавань і вийдуть на правий берег. З’явиться автомобільна траса по Набережно-Рибальській, яка з’єднає центр міста і Поділ з Оболонню. Пряма магістраль дасть змогу діставатися Хрещатика з Троєщини за 20 хвилин, з Оболоні – за 15.

Траса метро проляже від Райдужного масиву мостовим переходом, далі, через Поділ, для нього побудують естакаду через вулицю Заводську. А в районі вулиці Фрунзе, де починається гора, автомобільна траса увійде в тунель до вулиці Вячеслава Чорновола. Метро теж увійде в тунель, але його траса проляже до станції «Вокзальна».

Цього року буде завершено прольотне будівництво на Трухановому острові і змонтовано 2700 тонн металоконструкцій. Загалом же їх буде 45 тисяч тонн. Уже укладено 25 тисяч кубометрів залізобетону. Основний обсяг будівельно-монтажних робіт планують на наступний рік, коли траса перетне Десенку і урочище Горбачиху, почнеться монтаж головного мосту через Дніпро. За розрахунками, усі роботи можна завершити 2007 року.

Ми попросили Володимира Жукова розповісти про перший у Києві та в Україні автомобільний тунель.

– Довжина тунелю – 1,6 кілометра, діаметр – 14 метрів, – відповів Володимир Андрійович. – Для його будівництва потрібен прохідницький щит. Нині «Київпроект» робить розрахунки цих робіт, спираючись на можливість придбання німецького щита. Потенціал такої техніки – до 20 кілометрів. Перспективи прокладання автомобільних тунелів дуже великі. Вони потрібні не лише в Києві, а й у Криму, Карпатах тощо. Хоча будівництво таких об’єктів і обладнання для нього досить дорогі, альтернативи тунелям немає. Будь-який мостовий перехід чи естакада, незважаючи на нижчу вартість, не можуть замінити тунель. Бо це – раціональне розв’язання екологічних, архітектурних та інших проблем і до того ж це найкоротше сполучення.

Кирило Прокопович Касаткін


23.11.2004   Через борги потерпають і пенсіонери.


23.11.2004   Корисна розмова за чашкою чаю.


23.11.2004   Там, де грядки, виростуть будинки.


23.11.2004   Переміг Шевченківський район.


23.11.2004   Нічні «туристи» з Піднебесної.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.