Чому маю доводити свою правоту?

Людмила Петрівна ГРИБОВА із Дніпровського району розповіла про прикрість та непорозуміння, які трапилися у неї з абонентським відділом «Київенерго».

Щомісяця до неї, як, до речі, й до інших киян, приходять працівники цього відомства, щоб перевірити показання лічильника та своєчасність оплати мешканцями, використаної електроенергії. Відбувається це й у квартирі нашої читачки. Та одного разу записи представниці «Київенерго» не співпали із квитанціями споживачки. Працівниця, певне, одного разу забула занотувати дані з квитанції. Справі,  здавалося б, легко зарадити – записала б наступного місяця. Але ж ні. Немолодій і не дуже здоровій жінці пропонують зробити копію квитанції, яку забула записати співробітниця «Київенерго» і осбисто віднести до абонентського відділу компанії. Наша читачка справедливо запитує, чому, власне, вона має виправляти помилку співробітниці «Київенерго», чи не простіше тій самій це зробити.

Як пояснили в абонентському відділі «Київенерго», у них саме такий порядок заведений. Хоча пояснити, хто й чому його таким завів зрозуміло пояснити так і не змогли. Можливо, керівництво компанії внесе до такого дивного порядку корективи. Споживачі будуть йому за це щиро вдячні.

Чекаємо ваших запитань, пропозицій, зауважень, скарг, побажань на редакційному «гарячому» телефоні 442-97-40, який у режимі автовідповідача працює цілодобово і без вихідних.