Походеньки до хімчистки

До редакції звернувся читач «Вечірки» Олександр Аникєєв з листом, у якому обурюється з приводу нехлюйського ставлення до своїх обов’язків працівників комплексної хімчистки, приймальний пункт якої на вулиці Маяковського, 15. (У довідковій службі «09» номера телефону немає).

Ще на початку минулого року він здав до цієї хімчистки дублянку своєї дружини. Заплатив за послугу майже 300 гривень і незабаром приніс почищену та пофарбовану річ додому й повісив у шафу. У середині листопада, коли випав мокрий сніг, дружина дістала зимовий одяг. Одягнула і пішла у справах. А коли, повернувшись, поглянула на себе у дзеркало, жахнулася: плями як були до хімчистки, так і залишилися. Певна річ, довелося знову йти на вулицю Маяковського. Через два тижні забрала одяг, але тішилася з того недовго – знову потрапила під мокрий сніг і знову з’явилися плями.

Далі почалися телефонні дзвінки до центрального офісу, що на вулиці Гоголівській, 226–228, розмови з адміністратором, скарги у письмовій формі… Врешті-решт дублянка вкотре потрапила до хімчистки. Замовник, звісно, обурюється, а виконавець втішає, мовляв, цього разу  все буде зроблено бездоганно. Можна собі уявити, якого розміру стала річ після кількох хімчисток!

Пан Аникєєв попросив директора відшкодувати йому матеріальні й моральні витрати – 1000 гривень. Йому ж дають всього 150 грн.

Власне, подібні ситуації непоодинокі, й від них ніхто не застрахований. У таких випадках радимо звертатися до Департаменту у справах захисту прав споживачів, що на вулиці Сагайдачного, 29-а.