Даішники стануть суворіші

Столичні чиновники вважають, що зробили все від них залежне, аби позбутися проблеми транспортних заторів на дорогах міста. Однак найголовнішим невирішеним завданням є неефективна система стягнення штрафів та їх розміри.

– Стверджувати, що всі проблеми від надмірної кількості автомобілів, не зовсім правильно, – каже в.о. заступника голови КМДА Денис Басс. – Оскільки затори найчастіше утворюються через порушення водіями правил дорожнього руху. І домогтися від водіїв дотримання цих правил наша автоінспекція, як засвідчує життя, не здатна. Саме через вищезгадані причини. Людина, котра сидить за кермом престижної іномарки, навіть оком не поведе, коли її оштрафують на   3 гривні 40 копійок. Найбільший штраф – за перебування у нетверезому стані за кермом – становить аж 340 грн.
На запровадженні суворіших санкцій до порушників наполягають і спеціалісти з Державтоінспекції. Вони вже розробили свої пропозиції щодо змін у Законі України «Про дорожній рух». Там, зокрема, є така новація – право державтоінспектора затримувати транспортний засіб і доставляти його на спецмайданчик або стоянку ДАІ для тимчасового зберігання. Що стосується розмірів штрафів, то працівники ДАІ пропонують збільшити їх, принаймні до одного-десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а за умови створення порушником аварійної обстановки – до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів.
– Нині цей законопроект на розгляді у Верховній Раді, – каже заступник начальника управління департаменту ДАІ МВС України Василь Зайченко. – Наступного понеділка на погоджувальній комісії депутати мають вирішити, коли його розглядатимуть на сесії – до канікул чи вже після їх завершення.