Держава підтримала Київський метрополітен

Багато років Київський метрополітен будували за рахунок міського бюджету. Держава виділяла на цей стратегічний об’єкт лише символічні кошти. І от ситуація змінилася. Кабінет Міністрів України затвердив Державну програму будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2006–2010 роки.

Вона передбачає спорудження нової Лівобережної лінії столичного метро від вул. Милославської до станції «Дніпровська» з електродепо «Троєщина» і відгалуженням на станцію «Лівобережна» Святошинсько-Броварської лінії. Протяжність Лівобережної лінії – 9,2 кілометра, на ній розташується вісім станцій на вулицях Милославській, Марини Цвєтаєвої, Сабурова, Теодора Драйзера, Каштановій, проспекті Ватутіна, «Городня» та «Дніпровська». Держава передбачає виділити на будівництво 587,2 млн. грн. (порівну з державного і місцевого бюджетів).

Ділянку між станціями «Либідська» і «Виставковий центр» Куренівсько-Червоноармійської лінії планується побудувати до 2008 року. Тут на відстані п’яти кілометрів буде розміщено чотири станції: «Деміївську», «Голосіївську», «Васильківську» і «Виставковий центр». На це будівництво планується виділити по 288,05 млн. грн. з державного і місцевого бюджетів. Упродовж 2010–2020 років, відповідно до програми, лінію буде подовжено на 2,6 кілометра, додасться ще дві станції – «Одеська площа» і «Теремки». На це піде по 15 млн. грн. з державного і міського бюджетів. Спільно зі столицею держава фінансуватиме зведення у 2006–2007 роках майстерень з ремонту ескалаторів.