Метро тяжіє до Лівого берега

Містобудівна рада погодила передпроектні пропозиції Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену щодо проходження траси і розміщення станцій. Особливість лінії в тому, що вперше буде використано маршрутний рух потягів.

«Один маршрут метро від станції «Райдужна» піде на Троєщину, інший – на Воскресенку», – повідомив доповідач проекту Віктор Яникін. Довжина нової Подільсько-Вигурівської лінії становитиме 16 км. На ній розміститься 10 станцій. Початок лінії – від станції метро «Вокзальна», де буде споруджено перехід на Святошинсько-Броварську лінію. Планується, що виходи з нової станції побудують в районі Південного вокзалу і північних платформ Центрального вокзалу. Наступну станцію спорудять поблизу площі Перемоги.

Нині є два варіанти будівництва станції, кожен із яких має свої плюси й мінуси. Один із варіантів – звести станцію між будівлею цирку й універмагом «Україна», що вигідно з огляду на потік пасажирів. Інший варіант – збудувати станцію на 150-200 метрів далі, що вигідніше з огляду на будівництво метро.

Після станції «Проспект Перемоги» побудують станцію «Глибочицька», яка буде пересадковою на станцію «Лук’янівська» Сирецько-Печерської лінії. На Подолі, поблизу станції «Тараса Шевченка», спорудять станцію «Подільська», яка також буде пересадковою станцією на Куренівсько-Червоноармійську лінію. Наступну станцію, «Суднобудівну», зведуть на Рибальському півострові. Ця станція буде однією з найбільших на лінії. Це обумовлено тим, що мерія планує масштабну забудову Рибальського півострова. Першою станцією на лівому березі Дніпра буде «Труханів острів». Слідом за нею – «Затока Десенка», що матиме технологічне значення, але в майбутньому район, в якому споруджується станція, забудують житловими кварталами. На Райдужному масиві спорудять станцію «Райдужна», яка буде пересадковою на майбутній Дніпровській лінії, що проляже від вулиці Милославської до станції «Лівобережна». Після «Райдужної» з’явиться станція неглибокого залягання «Бульвар Перова». У районі вулиць Стальського і Братиславської зведуть станцію «Братиславська», яка буде кінцевою на Подільсько-Вигурівській лінії метро. Неподалік станції «Братиславської» побудують депо «Воскресенське». Щоправда, на новій лінії дві станції усе ж таки будуть глибокого залягання – «Перемога» та «Глибочицька»; чотири станції мілкого залягання – «Вокзальна», «Перова», «Братиславська» і «Райдужна»; середнього залягання – «Суднобудівна» і «Подільська». Станції «Труханів острів» і «Затока Десенка» планують як наземні.