Газети – тиражні, передачі – рейтингові

Учора в приміщенні «Українських новин» пройшла прес-конференція керівників столичних муніципальних засобів масової інформації

За словами радника  Київського міського голови з питань координації  роботи ЗМІ і свободи слова Казбека Бектурсунова, незважаючи на столичний медіаресурс, Київ за кількістю згадок та описів перебуває десь між Житомиром і Крижополем. Тому, аби заповнити цю прогалину, він особисто як радник мера вже понад 2 місяці переймається оптимізацією та реформацією діяльності комунальних видань, телеканалу та радіостанції. На конференції для журналістів пан Бектурсунов не приховував, що на цьому шляху в нього вже є чималі здобутки.
Телеканал «Київ» та радіостанція мають цілковито змінити формат своїх передач, значно розширити аудиторію, стати прибутковими. Для цього ведеться робота з оптимізації витрат, посилення творчого складу редакцій.
Щодо комунальних видань – газет «Вечірній Київ»,  «Хрещатик» та «Українська столиця» – вони також мають змінити свій імідж  та внутрішнє наповнення, стати самоокупними. Передусім, мають забезпечувати інформаційний та рекламний сервіс жителям столиці.
В.о. головного редактора газети «Хрещатик» Дмитро Джангіров наголосив, що, оптимізувавши штат видання,– із 133 залишилося працювати 81 особа – вдалося  перейти на п’ятиразовий випуск газети, збільшити тираж  до 8,5 тисячі примірників,  наростити  прибуток від реклами в 2,5 разу. В травні разовий наклад газети повинен зрости до 30 тисяч примірників. Це буде видання для ділових людей, бізнесменів, за словами  пана Бектурсунова, «найповніша газета достовірних  новин про місто».
За відсутності на прес-конференції в.о. головного редактора газети «Вечірній Київ» Олега Арестархова про зміни у ній розповів Казбек Бектурсунов. «Вечірній Київ» орієнтуватиметься на масову читацьку аудиторію, повернеться у традиційний для себе вечірній режим виходу,  збільшить наклад  до 150 тисяч примірників.
Газета «Українська столиця» буде повнокольоровим тижневиком з тиражем 15 тисяч примірників.