Цвях в рекламу

У Києві розпочався новий виток протистояння між представниками рекламного ринку та міською владою щодо невидачі дозволів на встановлення рекламних конструкцій.

Оператори зовнішньої реклами незадоволені тим, що з кінця минулого року Головне управління з питань реклами КМДА не видає дозволів на встановлення рекламних конструкцій, а дозволи на вже встановлені продовжені лише на перше півріччя. При цьому «рекламісти» звинувачують міську владу в упередженому ставленні до учасників рекламного ринку: мовляв, одним дозвіл на розміщення рекламних конструкцій продовжується, а іншим – ні. Незадоволення викликав також підготовлений міською владою проект порядку розміщення зовнішньої реклами – в разі його затвердження до 80% рекламних конструкцій в місті стануть незаконними і будуть демонтовані.
Влада стверджує, що тимчасові труднощі щодо розміщення зовнішньої реклами пов’язані з реорганізацією сфери регулювання ринку. «Більшість зовнішньої реклами в місті є неестетичною з точки зору конструкцій. Більш того, були випадки незаконного монтажу реклами без відповідних дозволів міської влади – і вона буде демонтована», – говорить начальник Головного управління з питань реклами КМДА Сергій Череп. Наразі діє розпорядження Київської держадміністрації, яким затверджено потрібні для функціонування ринку норми та процедури. Якщо міська влада зараз почне видавати дозволи на розміщення, то Київ буде заповнений неякісними конструкціями з зовнішньою рекламою, які після реорганізації і затвердження нових норм все одно прийдеться демонтувати чи перевстановлювати, а це лише приведе до зайвих витрат операторів ринку реклами.