Їздять в метро не звірі

Будівництво метрополітену до Теремків та Троєщини буде прискорено

Про це  на робочій нараді заявив Київський міський
голова Леонід Черновецький.
Пан Черновецький вперше узяв під сумнів доцільність прискореного будівництва станції метро «Червоний хутір» на Сирецько-Печерській лінії. «Звірі на метро не їздять, а отже поспішати з підземними магістралями через ліси і гаї у той час як не вирішено транспортні проблеми Троєщини з її майже мільйонним населенням, нерозумно», – зазначив Київський голова.
Пуск станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії метро – «Деміївської», «Голосіївської» і «Васильківської» – призначено на 2008 рік. Заступник міського голови Анатолій Голубченко наголосив, що позабюджетні кошти для робіт не залучатимуться. «Резерв, – сказав Анатолій Голубченко, – для пришвидшення будівництва метро є. Знесення й перенесення будівель та комунікацій, що трапляються на шляху метробудівців, здійснюватимемо тепер планово, з випередженням самого будівництва. Це дасть змогу удвічі прискорити роботи».
Увагу приділили не тільки метро, а й проблемам навколо нього. Генеральний директор комунального підприємства «Київавтодор» Володимир Жуков заявив, що облаштування близько 15 транспортних розв\'язок і ремонт не менш як 70 міських доріг буде внеском у боротьбу з київськими пробками. Щоправда, з\'ясувалося, що проектні установи, спеціалізовані на шляхах і розв\'язках, перебувають у приватних руках. Вирішено створити відповідну муніципальну організацію.
Кореспондент «ВК» поцікавився транспортно-пішохідним облаштуванням біля станції метро «Сирець». «Твердим горішком, – відповів йому пан Жуков, – виявився підземний перехід. На нього, а також на перенесення лінії електромережі і підуть незабаром бюджетні 12 мільйонів гривень». Може, це трохи заспокоїть киян, які користуються станцією метро «Сирець». Адже до зупинки навпроти ресторану «Дубки» перебігають, ризикуючи життям, вони, а не звірі, про яких згадує мер.