Комплекс короткого перону

Містобудівна рада схвалила проект Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, якою курсуватимуть потяги з шести вагонів.
Як повідомив «Вечірньому Києву» головний архітектор столиці Василь Присяжнюк, на містобудівній раді було схвалено четверту в історії Києва лінію метро. Назви станцій плануються переважно історичні – «Глибочицька» (з переходом на «Лук’янівську»), «Подільська», «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Райдужна». На думку аналітика великої столичної фінансової компанії Олександра Кави, в лінії, націленій на Троєщину, закладено ту саму помилку, що й у першій Святошинсько-Броварській – потяги київського метрополітену мають лише 5 вагонів, а не 8, як, скажімо, в Москві чи Санкт-Петербурзі. Це залишилося б курйозом, якби не тяжкі для столиці наслідки: київське метро через укорочені на довжину трьох вагонів перони має на 37,5 % меншу пропускну спроможність, ніж московське і санкт-петербурзьке. Подейкують, колись один високий чиновник хрущовської доби «спростив» таким чином проект. Усе, на його думку, було логічно, як і те, приміром, що Сирецьку вежу зробили коротшою за Останкінську. Та якщо висота вежі – питання престижу, то протяжність перонів б’є по Києву і киянах боляче, адже означає переповнені потяги і перебої з рухом. 
За словами Василя Присяжнюка, Подільсько-Вигурівською лінією курсуватимуть потяги з 6 вагонів, а не з 5, як було раніше. Але Олександр Кава наполягає на тому, щоб їх було 8, як у Москві. Продовження перонів на нових станціях збільшить вартість проекту лише на 5-10%. Зате посилення темпів житлового будівництва на Троєщині зросте у зв’язку з появою метро, наміченою, за однією версією на 2010-й, за іншою – на 2015 рік.