27 березня 2007 року, вiвторок №51 (17953) останнiй номер RSS
Головна МІСТО СПОРТ КУЛЬТУРА СПОЖИВАЧІ І АФЕРИСТИ ТЕАТР

 СПОЖИВАЧІ І АФЕРИСТИ
27.03.2007

нтернет-рибалки розпочали новий сезон


Кожна третя людина може стає потенційною жертвою аферистів-електронників

Минулого вікенду серед користувачів мобільного зв’язку зафіксовано масові випадки шахрайства – цього разу жертвами стали абоненти мобільного оператора JEANS. Їм надходили смс-повідомлення з інформацією про виграш подарунка від автомобільної компанії. Було навіть вказано адресу у Києві та номер контактного телефону. Людині, яка зверталася до аферистів, підтверджували попередню інформацію, але, як заявляли представники псевдо-лотереї, виграш можна було отримати, лише купивши картки поповнення рахунку оператора Київстар на сумму 800 гривень.
Далі «організатори» вимагали секретні коди поповнення, мовляв «оператори проводять спільну акцію» і ці гроші «везунчик» отримує на власний рахунок протягом доби. Після усіх проведених маніпуляцій голос на тому кінці дроту зникав безслідно, а спроби додзвонитися ще виявлялися марними. Саме за такою схемою було ошукано Володимира К., який просив не називати його прізвище:
«Шахраї вели розмову дуже професійно, – розповів він, – не виникало жодних сумнівів у правдивості цієї інформації. Навіть коли я повідомив усі номери карток, зі мною продовжили спілкування до його логічного завершення. До останнього моменту неможливо було подумати, що я потрапив на гачок аферистів!»
Я також вирішила подзвонити за наведеним у повідомленні номером в якості наступної жертви, проте нічого не вийшло. Певно, хлопці, підзаробивши, накивали п’ятами.
Подібні випадки трапляються вже не перший раз. Оператор компанії UMC Юлія зізналася:
«Останнім часом випадки подібного шахрайства почастішали, до центрів обслуговування абонентів надходять телефонні дзвінки з проханням щодо роз’яснень. Цим питанням займається служба безпеки компанії UMC. Точної цифри ошуканих у нас не зафіксовано.»
Намагання зв’язатися телефоном з директором по корпоративних зв’язках компанії Kievstar Жанною Ревновою вчора не дали результату – в другій половині дня її телефон був переключений у режим автовідповідача.
На думку більшості фахівців у галузі електронних комунікацій нині не винайдено чіткого механізму боротьби з шахрайством такого типу, адже неможливо встановити джерело надходження сумнівних повідомлень, окрім того, що усі вони потрапляють з інтернет-сторінки UMC.
Сьогодні весь світ занепокоєний епідемією фішингу, що розповсюджується з шаленою швидкістю. Кількість подібних злочинів у світі щомісяця зростає на 150-170%, а в липні 2004 року було встановлено рекорд по кількості афер – їх було зареєстровано 14 тисяч.  Отже намагайтеся уберегти себе і свої гроші від зазіхань аферистів, бо під їхнім прицілом за статистикою опиняється кожна третя людина.

Христина Минулого вікенду серед користувачів мобільного зв’язку зафіксовано масові випадки шахрайства – цього разу жертвами стали абоненти мобільного оператора JEANS. Їм надходили смс-повідомлення з інформацією про виграш подарунка від автомобільної компанії. Було навіть вказано адресу у Києві та номер контактного телефону. Людині, яка зверталася до аферистів, підтверджували попередню інформацію, але, як заявляли представники псевдо-лотереї, виграш можна було отримати, лише купивши картки поповнення рахунку оператора Київстар на сумму 800 гривень.
Далі «організатори» вимагали секретні коди поповнення, мовляв «оператори проводять спільну акцію» і ці гроші «везунчик» отримує на власний рахунок протягом доби. Після усіх проведених маніпуляцій голос на тому кінці дроту зникав безслідно, а спроби додзвонитися ще виявлялися марними. Саме за такою схемою було ошукано Володимира К., який просив не називати його прізвище:
«Шахраї вели розмову дуже професійно, – розповів він, – не виникало жодних сумнівів у правдивості цієї інформації. Навіть коли я повідомив усі номери карток, зі мною продовжили спілкування до його логічного завершення. До останнього моменту неможливо було подумати, що я потрапив на гачок аферистів!»
Я також вирішила подзвонити за наведеним у повідомленні номером в якості наступної жертви, проте нічого не вийшло. Певно, хлопці, підзаробивши, накивали п’ятами.
Подібні випадки трапляються вже не перший раз. Оператор компанії UMC Юлія зізналася:
«Останнім часом випадки подібного шахрайства почастішали, до центрів обслуговування абонентів надходять телефонні дзвінки з проханням щодо роз’яснень. Цим питанням займається служба безпеки компанії UMC. Точної цифри ошуканих у нас не зафіксовано.»
Намагання зв’язатися телефоном з директором по корпоративних зв’язках компанії Kievstar Жанною Ревновою вчора не дали результату – в другій половині дня її телефон був переключений у режим автовідповідача.
На думку більшості фахівців у галузі електронних комунікацій нині не винайдено чіткого механізму боротьби з шахрайством такого типу, адже неможливо встановити джерело надходження сумнівних повідомлень, окрім того, що усі вони потрапляють з інтернет-сторінки UMC.
Сьогодні весь світ занепокоєний епідемією фішингу, що розповсюджується з шаленою швидкістю. Кількість подібних злочинів у світі щомісяця зростає на 150-170%, а в липні 2004 року було встановлено рекорд по кількості афер – їх було зареєстровано 14 тисяч.  Отже намагайтеся уберегти себе і свої гроші від зазіхань аферистів, бо під їхнім прицілом за статистикою опиняється кожна третя людина.

 

Христина КЛЮШНИК


27.03.2007   Черевик або життя!.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.