Український тиждень моди здав оборону «Альта-центру»

Дизайнери постановили: приміряючи на себе кольори наступної осені, легше ввести в оману негоду. Навіть злива може личити, якщо «правильно»  одягнутися

Чорний колір, шкіряні пальта і довгі сукні – головна тенденція сезону осінь-зима 2007-2008.

Головним днем українського модного тижня (UFW) одноголосно назвали 19 березня. На Fashion Aid, антиснідівському показі, 30 дизайнерів продемонстрували чарівні сукні.  Кожна з них – неодмінно червоного кольору – була створена модельєрами  на знак боротьби з епідемією ВІЛ/СНІДУ.
Сам Залевський, який  виступив режисером показу, змусив глядачів перебувати у напрузі від початку і до кінця. Яскраво червона із металічним блиском штора та подіум із червоною підсвіткою.
Масла у вогонь підливали депресивні пісні відомих російських груп –  «Аукціон», «Наутілус» і навіть рипучий голос Жанни Агузарової.
До речі, сукні були доволі життєрадісними та сексуальними. Звичайно, кожен дизайнер продемонстрував своє власне бачення ідеї такої акції: ми побачили і червоного ангела, і зв’язані червоною стрічкою руки, і рукавиці із целофану, і голуба в руках. Нестримні оплески викликав чоловік вбраний у жіночу сукню та синю перуку – чи то всі дійсно зрозуміли глибоку дизайнерську задумку, чи просто вирішили підтримати його намагання пройтися елегантним подіумом на височезних підборах.
Окрім чисто ідейних «haute couture» суконь, було надзвичайно багато просто гарних червоних витворів з прохолодного шовку, ніжного шифону і м’якого кашеміру, які неодмінно знайдуть своїх покупців.
Сама ідея шоу-показу передбачала, що всі гості мають прийти у червоному. Натомість таких людей було вкрай мало. Проте відвідувачка попереднього перед Fashion Aid показу Світлани Бевзи випадково була одягнута у червону сукню, чим привернула увагу всіх журналістів. Жінка не встигала пояснювати, що не має жодного уявлення про «антиснідову колекцію» та її ідею.
Зрештою показ відбувся, і те, що відомі люди справді взялися втілити такий соціальний проект, говорить про те, що лід, як кажуть, зрушив з місця. За кордоном подібні акції – вже норма. В Україні таке дійство відбулося вперше, і настрій організаторів говорить про те, що не в останнє. Отож мода модою, а спроба через неї привернути увагу до суспільно важливих проблем, безперечно, заслуговує на повагу.