Шоу-бізнес роздягнувся

Український шоу-бізнес, на жаль, не багатий талантами: не надто, м’яко кажучи,  інтелігентна Вєрка Сердючка, оголені «віагрянки», «SMSки» та «XSски»... Та передує серед них Світлана Лобода, розстриптизувавши естраду до «далі нікуди».
Лобода співала в групі «Cappuccino», грала в мюзиклі «Екватор»,  була гурткинею «Віа-гри».  У ній протрималася  недовго, але встигла знятися у  кліпі «Біологія», який вважає найвідвертішою відеороботою епатажної дівчини з вільними поглядами на мораль. У наступних кліпах співачка тим поглядам дала ще більше волі. За костюм у дебютному кліпі на пісню «Чёрно-белая зима» вона спокійнісінько може номінуватися у «Найкращих трусах року». Лободу, зрозуміло, це не збентежило б.
Тому вона, зовсім не хвилюючись, зняла «шедевр» – кліп «Постой, мужчина». Зупинити чи бодай на хвильку затримати чоловіка Лобода прагне з болісною метою. Ну кайфує вона, згадуючи, як «Мои пальцы целовал ты, Мои губы страшно искусал ты. Ага... Был вчера со мною рядом, А сегодня  оказался гадом!»
Не пісня, а публічна сповідь мазохістки, котра кусючого незнайомця собі обрала за кумира! Але не без того, аби дещо залишити й собі на пам’ять. Дрібничку. «Постой, постой, куда ты, мужчина, Оставь хотя б своё Ламборджино, Мужчина, оставь свой Машино!»
В аранжуванні чуємо солодкі звуки сямісену – японського щипкового інструмента. Мабуть, і артикуляція, якою Лобода ніби передражнює  іноземку, слугує японському колориту. Проте пісня не «тягне» на сповідь покинутої гейші....
Цей кліп, як і інші, теж витриманий у «лободинських» традиціях: знову танці в трусах. Але художній  прогрес простежується: на екрані  вже не жіночі труси, а чоловічі. Жовтенькі такі, симпатичні... Ще одним «предметом гардеробу» стали наручники. Складно сказати, що відчувають чоловіки, спостерігаючи за стриптизерками. Розумію, Лобода не долар, щоб усім подобатися. Але навіщо стриптизувати себе в кліпах?

Діана КЛАДОВА