Київрада віддала 1 га під будівництво Дарницького залізничного вокзалу

Київська міська рада виділила землю під будівництво першої черги Дарницького залізничного вокзалу.

Згідно з рішенням Київради, державне територіально-галузеве об’єднання «Південно-Західна залізниця» отримало під забудову біля станції метро «Дарниця» землю загальною площею 4,8 га в оренду на 3 роки.
У документі наголошується, що відведення землі під будівництво потребує внесення змін до Програми розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 р. і концепції формування зелених насаджень у центральній частині міста, оскільки з переліку зелених зон загального користування буде виключено земельну ділянку площею 1,05 га в парку відпочинку «Привокзальний» в Дарницькому районі і земельну ділянку в сквері на вул. Сиваській у Дніпровському районі. Ці наділи буде віднесено до земель запасу промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони й іншого призначення.
Будівництво Дарницького вокзалу почалося 2004 року, коли міністром транспорту був Георгій Кирпа.
Загальна вартість проекту – 850 млн. грн. Роботи велися коштом «Укрзалізниці». 2005 року будівництво було призупинене. Для подальшої добудови планується залучити 600 млн. грн. інвестиційних коштів. У разі затягування термінів відновлення будівництва збиток може становити понад 180 млн. грн.
За станом на вересень 2006 року, за даними «Укрзалізниці», побудовано підземний рівень і чотири поверхи основної будівлі вокзалу (всього передбачається шість поверхів), завершено будівництво центрального і наскрізного пішохідного тунелів, облаштовано транзитний тунель, проводяться роботи з будівництва сполучального тунелю, Північного і Південного вестибюлів, пасажирських платформ, відновлено і побудовано нові колії тощо.
Добова пропускна спроможність вокзалу становитиме 14,6 тис. осіб. Загальна площа будівлі – 70903 квадратних метри, комерційна – 24783 квадратних метри. Генеральним проектувальником будівництва вокзального комплексу є ТОВ «Архітектурний союз» і низка підрядних проектних організацій.
До складу пасажирського вокзального комплексу входить головний вокзал для пасажирів далекого сполучення, розрахований на 2700 пасажирів; вокзал для пасажирів приміського сполучення на 1600 пасажирів; зона обслуговування VІР-персон; центральний і транзитний підземні тунелі з виходами на платформи.