Ми на «конях» електричних…

Почувши «дзвін» про електромобілі, які з весни Шевченківська райдержадміністрація планує використовувати для туристичних екскурсій у центрі столиці, і про їхню здатність їздити, минаючи пробки, тротуарами, дехто цим тільки і став перейматися. Цього ще, мовляв, не вистачало.

Начальник відділу з питань туризму і курортів Шевченківської РДА Леся Макошко з цього приводу лише усміхнулася: «Якщо й виникне така ситуація, тобто якщо екскурсійний 18-місний електромобіль потрапить у пробку, то він справді може виїхати на тротуар і звільнити своїх пасажирів від «насолоди» тривалого очікування і дихання смогом. Але зважте, ширина закупленої у Польщі за 20 тисяч євро машини – півтора метра, довжина – 5. Це така собі «змійка», що рухається зі швидкістю 25 кілометрів на годину, екологічно чиста, між іншим. Кияни, що обідньої пори 11 січня були на Хрещатику, могли її побачити на власні очі – ми проводили пробний прогін. Був саме прогін, а не повноцінна екскурсія. Бо тривав він близько години, а оглядини, що здійснюватимуться з весни і триватимуть до осені, займатимуть не менше двох».
Поки що, як зазначає Леся Макошко, затверджено один маршрут: майдан Незалежності – Хрещатик – вулиця Богдана Хмельницького – Національна опера – вулиця Володимирська – Золоті ворота – Софійський та Михайлівський собори – вулиця Трьохсвятительська – Європейський майдан – майдан Незалежності. Як бачимо, маршрут кільцевий, а відтак, турист може «відстати» десь у Національній опері, а потім, завбачливо зберігши куплений за 15 – 20 гривень квиток, продовжити подорож. Для певних категорій населення (буде уточнено, яких саме) передбачено знижки. Як мовиться, на підході другий маршрут – до Києво-Печерської лаври. Звісно, у межах Шевченківського району, хоч яким би самодостатнім і багатим на пам’ятки він був, такій перспективній справі всидіти важко. Усього розроблено 11 маршрутів туристичних електромобілів, їх ще розглядатимуть і вивчатимуть фахівці.
Минулого року, як стверджує Леся Макошко, лише Шевченківський район відвідали понад 300 тисяч іноземних і українських туристів. Районна скарбниця збільшилася завдяки цьому на 14 мільйонів гривень. Тож варто подбати про електромобілі й нові траси для них. І не тільки, звісно, у центральному районі столиці.