Напередодні новорічних свят у Києві відбувся щорічний, тепер вже 14-й, благодійний різдвяний ярмарок, який організовує Міжнародний жіночий клуб.
Головна його мета – подивувати киян і увесь дипломатичний корпус столиці своїми традиційними сувенірами, ексклюзивними роботами народних майстрів, національними стравами та напоями. Він об’єднує дипломатичну та бізнесову спільноти єдиним бажанням – допомогти нужденним і самотнім людям.
Торік від такого ярмарку зібрали сто тисяч доларів, які було надано у вигляді грантів українським неурядовим організаціям, що працюють безпосередньо з такими групами населення, як безпритульні, люди похилого віку, а також жінки, котрі стали жертвами домашнього насильства. На такі ж цілі підуть кошти і від цьогорічного ярмарку. А торгували на ньому товарами та продуктами, яких на полицях київських крамниць не побачиш – ексклюзив від посольств. Тож цілком закономірно, що за прилавками стояли дипломати, а готували національні страви їхні дружини. Туреччина пропонувала різну біжутерію, Індія – шарфи, Франція – парфуми, тут можна було купити також південноафриканські вина, японські саке і суші, датські солодощі. Дипломати із посольства Польщі частували покупців смачним напоєм, який вони називають «шарлоткою», – це зубрівка із яблучним соком.
На ярмарку було багато дітей з усього світу. Поки їхні батьки ярмаркували, вони бавилися: малювали, змагалися, вигравали призи. І звичайно, кожен з них міг поспілкуватися із Йолопуккі – фінським Дідом Морозом, попросити подарунок під новорічну ялинку.
Такий різдвяний ярмарок є унікальною можливістю познайомитися із автентичністю кожної країни, яку представляла амбасада, а також долучитися до благодійних проектів клубу жінок.