29 листопада 2006 року, середа №222 (17880) останнiй номер RSS
Головна КИЇВ ГРОМАДА ПОЛІТИКА РАХІВНИЦЯ ЖИТТЯ-БУТТЯ СПОРТ ДОБРИВЕЧІР

 ГРОМАДА
29.11.2006

Платити потрібно, але знаючи за що


У Києві тільки й розмов про підвищення з 1 грудня вартості комунальних послуг та про необхідність скоригувати це непопулярне рішення столичної влади.

– Річ навіть не в тому, що будемо платити у три рази більше, ніж платимо сьогодні, – сказала оглядачеві «Вечірки» відомий правник Київської міської колегії адвокатів Тетяна Монтян. – Люди повинні до дрібниць знати, за що вони платять. Ми ж не знаємо достеменно цього. Механізм формування комунальних тарифів, як і був, так і залишається за сімома замками.
Мені вдалося віднайти перелік послуг, які повинні надаватися для підтримання у належному стані нашого житла та прибудинкових територій. Не прибирання в під’їздах – від першого до останнього поверху – і територій біля будинків, підвалів, технічних поверхів і дахів, вивоз і утилізація твердих побутових відходів. У цьому переліку – і технічне обслуговування ліфтів, систем тепловодопостачання, водовідведення, знищення гризунів та шкідливих комах, технічне обслуговування побутових електроплит, ремонт конструктивних елементів будинків та інженерних систем у них, підготовка будівель до експлуатації в осінньо-зимовий період, розчищення й прибирання снігу. А іще – глазурування дворів, клумб і газонів, ремонт спортивних, дитячих та господарчих майданчиків… І навіть обслуговування й ремонт квартирних приладів обліку води і теплової енергії та ще багато чого корисного, що за браком газетної площі не згадую. При цьому варто пам’ятати, що розмір тарифів для кожного житлового будинку визначається окремо залежно від кількості показників фактично наданих послуг. Слід також пам’ятати, що плата за квадратні метри житла не може бути однаковою в добротному будинку на Хрещатику і в «хрущовці» на Нивках, на першому поверсі чи на четвертому.
Ми повинні вимагати, аби жеки звітували про всі свої витрати, а також надання кошторису комунальних потреб для своїх квартир, свого під’їзду, свого двору. Якщо вас не підстригли, ви ж перукарю не платите, але справно платите за всі комунальні послуги попри те, що ліфт може тижнями не працювати, сміття не вивозитися, трава не викошуватися. Чому ж ми слухняно платимо, скільки нам визначать? Це – через стереотипи  нашого мислення, які слід долати.
– Пані Тетяно, через це ви і не знаходите спільної мови зі своїм жеком?
– Наш будинок на масиві Позняки – Осокорки обслуговує тепер не жек, а товариство «Рада-2», але від цього якість послуг не стала кращою. Мешканці нашого під’їзду за свій рахунок зробили ремонт. Прибираємо самі. Оплачуємо послуги консьєржа. Тобто, багато чого робимо з власної ініціативи і за власний кошт. Звичайно, за комунальні послуги я повинна платити. Але ж хочу, аби мені розтлумачили, за що саме і скільки. Комунальники не розуміють мене. То і я вирішила їх не розуміти і не оплачувати щомісячні рахунки, що приходять. Вони подали на мене до суду. А я – зустрічний позов. Із вимогою довести мені, за які ж послуги повинна сплачувати і з якого розрахунку. Поки що я не перемогла. Втім, не перемогли і мене.
Фото Григорія Кубланова

Євген Іванович Хорунжий


29.11.2006   Вас вислухають і порадять.


29.11.2006   Чорнобильцям передбачені знижки.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.