Пробилися до «Деміївської»

Стикування тунелів для метробудівців завжди ставало непересічною подією. Саме це днями (на рік пізніше, ніж планувалося) відбулося під Московською площею, коли прохідники пробили останній шар ґрунту у перегінному тунелі зі станції «Либідська» до «Деміївської».

Голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко не приховував радості, коли зазначив, що це є важливим етапом в будівництві лінії метро на Теремки.

– Будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії на цьому відрізку було припинено в кінці 1980-х років через ґрунтові води, – розповів Володимир Іванович. – Цього року останні 500 метрів до станції «Деміївська» у складних умовах було подолано. Глибина тунелю – від 4 до 8 метрів. Ми вирішили прокладати його мілким заляганням, для чого придбали прохідницький комплекс німецької фірми. На жаль, довелося купувати такий, який вже експлуатували, оскільки у нас не було грошей на новий. Київський метрополітен одержав 106 млн. грн. на оновлення рухомого складу і 250 млн. грн. – на будівництво. Наступного року тільки на прокладання тунелю в бік Теремків необхідно близько 340 млн. грн. Нині можливості «Київметробуду» дають змогу будувати два кілометри метро на рік. Для реалізації програми розвитку метрополітену до 2020 року потрібно, щоб ми будували принаймні 3,5 – 4 км. Цього року програму зірвано. Але станцію «Деміївську» відкриємо, як і передбачалося, 2008 року.