Об’єкти проблемні, але потрібні

Минулої суботи заступник голови КМДА Денис Басс разом із проектувальниками, будівельниками та керівниками профільних управлінь відвідав з інспекцією дві школи в Солом’янському районі, Московську площу та Київський іподром у Голосіївському районі.

Ці об’єкти визначено Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Києва як першочергові, але через недостатнє їх фінансування будівельні роботи загальмувалися.

Першим об’єктом огляду стала 115-а середня школа, до якої зроблено добудову. Програмою передбачено реконструцію старого корпусу та спорудження басейну. Школа № 144 (там свого часу навчався тренер збірної України з футболу Олег Блохін) теж перебуває на стадії реконструкції та добудови. Проблеми в обох навчальних закладах однакові: будівництво велося без остаточно затвердженої проектної документації, що позначилося на кошторисі, адже вартість будівельних матеріалів постійно зростає і, як наслідок, на завершення об’єктів не вистачає коштів.

– Тому на робочу поїздку ми запросили всі проектні організації, підрядників, проектантів, наші будівельні управління, – зазначив Денис Басс, оглянувши незавершене будівництво. – Розв’язати проблему можливо. Ми дали доручення району впродовж двох тижнів підготувати проектну документацію – тоді зможемо включити об’єкти до програми наступного року і зробити їх пусковими. Адже тут зводиться новий мікрорайон, поряд з’являться чотири нові житлові будинки, і всім мешканцям мікрорайону ці школи необхідні.

Московська площа давно стала каменем спотикання для водіїв – тут завжди виникають великі затори. «Вечірка» неодноразово розповідала про плани реконструкції цього транспортного вузла. Після ознайомлення з проектом і станом реконструкції транспортної розв’язки, Денис Басс висловив думку про залучення коштів інвесторів, як доповнення до міського фінансування.

– Ми визначили обсяги фінансування, які потрібно буде виділити наступного року, – зазначив Денис Якович. – Оскільки тут ведеться будівництво метро, необхідно зведення транспортної розв’язки і будівництво підземки об’єднати в один об’єкт. Будівництво Куренівсько-Червоноармійської лінії до виставкового центру буде продовжено – фінансування відновлено.

Суботній об’їзд завершився на Київському іподромі, котрий вразив усіх своєю занедбаністю.

– У жодній країні світу іподроми не збиткові, – прокоментував побачене Денис Басс. – У нас, на жаль, навпаки. На розвиток кошти не виділяються, коні у жахливому стані. І найприкріше те, що споруда повністю занедбана і покинута.

Зробити іподром по-європейськи зразковим покликані все ті ж інвестори. Зі слів Дениса Басса, вже є рішення бюджетної комісії. Тому щонайбільше за півроку інвестиційний конкурс очікує і на цей об’єт.