І на світлофори негода впливає

Повертаючись у понеділок з редакційного завдання, довго не могла перейти вулицю Маршала Гречка, бо світлофори не працювали, а водії мчали, не знижуючи швидкості, хоча Правила дорожнього руху за непропускання пішоходів на встановленому переході передбачають суворе покарання. Але працівників ДАІ поблизу не було, от водії й нехтували Правилами.

Не ввімкнули світлофори і ввечері, тому довелося довгенько очікувати «вікна» у транспортному потоці. Така ж ситуація повторилася і вчора вранці. Тому вирішила у КП «Київдорсервіс», що має опікуватися міськими автоматичними регулювальниками руху, з’ясувати, чи впливають погодні умови на світлофори. «Ще й як», – відповіли мені у центральному диспетчерському пункті. Виявляється, у більшості міських світлофорів дуже вразливі блоки живлення. Вони виходять з ладу від вологи, що до них потрапляє.Коли «Київенерго» припиняє подачу струму на лінії, від якої живляться й світлофори, а потім поновлює, більшість останніх так і залишається вимкненими. Бо для того, щоб світлофор знову запрацював, потрібне втручання співробітника «Київдорсервісу», тобто виїзд його на місце.

Одразу ж дізнатися, що світлофор десь не працює, диспетчер не може. За словами чергового, у 90 відсотках випадків про несправність на якомусь перехресті чи вулиці сигнали до нього надходять від громадян, співробітників «Київпастрансу» чи навіть міліції, куди чомусь нерідко звертаються і в таких випадках кияни. Хоча, помітивши вимкнутий світлофор, потрібно телефонувати до центрального диспетчерського пункту КП «Київпастранс» за номером 241-56-32.

Якщо поломка незначна, або просто потрібне втручання людини, щоб блок живлення знову запрацював, дзвоніть цілодобово і перед вами знову увімкнеться зелене світло і ви, не наражаючись на небезпеку, перейдете вулицю.