Метро пішло на Теремки

Щось не щастить метробудівцям на Куренівсько-Червоноармійській лінії. На кілька тижнів призупинено роботи із спорудження станції «Деміївська», де сталася техногенна аварія («Вечірка» розповіла про неї 31 січня). А перед тим вийшов із ладу прохідницький щит.

Однак голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко оптимізму не втрачає. Він розповів, що німецькі фахівці завершили ремонт тунелепрохідницького комплексу 6 лютого. Тож темпи будівництва не знижуватимуться.

– Першу пускову дільницю завдовжки близько чотирьох кілометрів із трьома станціями – «Деміївською», «Голосіївською» та «Васильківською» в експлуатацію здамо одночасно 2008 року, – зазначив він. – «Деміївська» буде незвичною – другий вихід із неї – посередині станції. «Голосіївська» – колонного типу, із двома виходами. «Васильківська» – односклепова. Роботи зі спорудження всіх станцій вже розпочато. Найбільше зроблено на «Деміївській», на решті звільняємо території від комунікацій. У районі «Васильківської» працюємо з власниками прилеглих територій, де треба побудувати проїзди для транспорту і перекласти комунікації. Ця ділянка буде мілкого залягання – глибина станцій становитиме від 10 до 20 метрів. Нині вирішено питання щодо фінансування будівництва метрополітену в обсязі 400 млн. грн., з яких 106 млн. – на придбання нових потягів.