Трамвайний маршрут стане гілкою метро

Нарешті троєщинський швидкісний трамвай, яким мало хто користується, набуде нового життя. Його перетворять на гілку метрополітену. Вона буде складовою частиною нової Подільсько-Воскресенської лінії підземки і стане до ладу одночасно із введенням в дію мостового переходу через Дніпро.

– Метро проляже від станції «Вокзальна» через Лук’янівку Подільським мостовим переходом, перетне проспект Ватутіна і дійде до вулиці Милославської, – розповів директор інституту «Укрметротунельпроект» Віктор Янікін. – Тут буде й електродепо «Троєщина». Будівництво наземної ділянки завдовжки близько 3-х кілометрів і вартістю близько 780 млн. грн. розпочнеться вже у вересні цього року. Перша черга – від вулиці Милославської до станції метро «Лівобережна».

У проекті нової гілки передбачено чимало новинок. Керівник дирекції з будівництва Київського метрополітену Олександр Охотников розповів, що вперше в Україні станції проектують з подовженими платформами для того, щоб приймати 6-вагонні електропотяги. І ще: від Милославської потяги курсуватимуть як до «Лівобережної», так і до «Вокзальної». Нова Подільсько-Воскресенська лінія метро на Троєщину буде наземною, але закритою. Начальник Київського метрополітену Микола Шавловський повідомив, що на ній збудують об’єкти торговельного призначення. Тут курсуватимуть вітчизняні потяги Крюківського вагонобудівного заводу з новими економічними двигунами, які споживатимуть на 35 відсотків менше електроенергії.