Тупикова ситуація

Звернутися до вас мене спонукала ось яка проблема. Кілька днів тому Київський міський голова видав розпорядження про поступове підключення житлових та нежитлових приміщень міста до опалювальних мереж. Дякуємо йому. Тепло справді почало поступово з’являтися в квартирах киян.

Але не в усіх. Мої батьки (Дубіни Іван Терентійович, учасник бойових дій, та Діна Олександрівна, інвалід I групи) живуть за адресою: вул.Тупикова, 11, кв. 94. Два тижні тому (4.10.2005) на дверях їхнього під’їзду з’явилося оголошення про тимчасову (з 4 по 7 жовтня) відсутність гарячої води. На запитання щодо причини такого стану диспетчер жеку відповіла, що причиною цьому стала аварія тепломережі. Пізніше (7.10.2005) з’явилося ще одне оголошення, в якому було зазначено інші терміни щодо незручностей – по 15 жовтня ц.р. За традицією, що у нас склалася, 15.10.2005 ніхто гарячу воду не підключив. Про включення опалення теж не йшлося. Тому 16 жовтня я вирішила з’ясувати перспективи цієї сумної справи. Дзвінки до диспетчерів жеку та тепломережі Київенерго (останній – тел. 272-23-73) ситуацію не прояснили: всюди я чула відповідь «невідомо». Черговою ланкою цього ланцюга був дзвінок у центральну диспетчерську (як я зрозуміла, Київенерго, – тел. 246-62-95), де на досить категоричний запит знову зіслалися на аварію та причини, які заважають її усуненню.

Але вчора я випадково дізналася, що насправді ніякої аварії не було, просто проходить планова заміна труб тепломережі. Її розпочато ще у вересні (і саме тепер черга дійшла до будинку моїх батьків). А погодні умови ускладнили цей процес. Дай Боже, щоб ситуація змінилася на краще. Але вельми хотілося б дізнатися, чиї це отакі «світлі» голови, у яких міських організаціях і саме таким чином вирішили робити людям добро? І ще одне до них запитання (зауважте, за вікном вітер, дощ, а незабаром і сніг посипле),  чи хотіли б вони, щоб їхні батьки раптово опинилися в аналогічній ситуації?