Відкрили бразильську «Браму»

Поява у стольному граді Києві бразильського напою «Brahma» («Брама») ознаменувалася крутою молодіжною тусовкою. Під барабанний бій від зірки бразильської естради Макса де Кастро біля 100-метрової стійки бару на Майдані кожен міг пригоститися новим лагером. Учасники презентації знаменитого латиноамериканського пива кажуть: «Хто скуштує його – не забуде». А «синоптики» від лідера вітчизняного пивного ринку компанії «САН Інтербрю Україна» розцінюють появу пива «Brahma» у Наддніпрянщині як справжню бразильську сенсацію.

Так, на думку бренд-менеджера «Brahma» Світлани Данилової, завдяки цьому міжнародному пивному бренду українці зможуть краще пізнати Бразилію, її давні культурні традиції і дізнатися про суть «джинги».

– А що ж таке «джинга»?

– Для бразильців – це й оригінальний стиль, і життєва філософія. І мистецтво жити невимушено.

– Інакше кажучи, легке освіжаюче пиво з цитрусовою нотою і невисоким вмістом гіркоти перетворює життя на суцільне свято?

Завдяки використанню унікальних дріжджів і спеціальних сортів хмелю пиво «Brahma» має характерний квітковий аромат. Його варять з 1888 року. За обсягом продажу воно на другому місці в Бразилії і на дев’ятому в світі. А після об’єднання компаній «Іnterbrew» (Інтербрю) і «AmBev» (АмБев) і утворення найбільшої у світі пивної компанії «InBev» (ІнБев) «Brahma», разом зі «Stella Artois» і «Beck’s», ввійшла до трійки всесвітніх флагманських брендів цієї компанії.

– Що символізує вигнута прозора пляшечка? Ритми самби, ліани тропічних лісів, лінію пляжів Атлантики?

– Звичайно ж, вигнута пляшечка – це також «джинга»!

– На яку категорію споживачів розраховане пиво? І щодо цінової політики. Чи не боїтеся ви, що в Україні воно стане клубним пивом міст-мільйонерів?
– Споживачі «Brahma» – студенти, міські жителі у віці від 21 до 35 років. Креативні, ті, що мають почуття стилю і вміють жити невимушено.

– Прогнози і очікування компанії «САН Інтербрю Україна» від реалізації пива «Brahma» на найближчий рік?

– На Майдані, під час презентації «Brahma», біля 100-метрової стійки бару яблуку було ніде впасти. І хоча спеціальних досліджень компанія не проводила, ми вважаємо, що киянам і гостям столиці пиво «Brahma» припало до смаку. На презентацію «Brahma» до України приїздив міжнародний бренд-директор «Brahma» Девін Келлі. «Благословити» нове пиво приходив і посол Бразилії в Україні Ренато Маркес. А перед святковим феєрверком з вітанням виступив мер Києва Олександр Омельченко.

– Посол Бразилії в Україні, до речі, зауважив, що бразильці не кажуть: «Принесіть мені пива», а говорять – «Подайте мені «Brahma». Цікаво, чи скоро українці та інші європейці повторюватимуть ці слова?

– Ми пропонуємо українському споживачеві зануритися в смак справжньої Бразилії. Він витончений і перевірений століттям. Гадаю, усі ми невдовзі у цьому переконаємося.