У столиці – монорейковий транспорт

Днями заступник голови КМДА – начальник Головного управління промисловості, транспорту та зв’язку Валерій Кир’ян розповів про можливу появу в столиці першого приватного транспорту.

– Ви були свідками (і наша газета про це написала. – К.К.) демонстрації принципово нового типу міського транспорту монорейкового – «Капвея», – сказав Валерій Андрійович. – Прогресивна розробка. Її автори були в мене, ми радилися, де в Києві можна її застосувати. Я запропонував Труханів острів. Перейшовши через Гідропарк, з’єднати два мости – Московський і Патона, таким чином поєднавши дві гілки метрополітену: Святошинсько-Броварську і нову, майбутню Подільсько-Воскресенську.

Міський голова Олександр Омельченко, ознайомившись з інновацією, розпорядився підтримати наукову розробку, довести її до промислового втілення і використання. Розробники «Капвея» розрахували, що кожен такий вагон коштуватиме до півмільйона доларів. Для порівняння: вагон сучасного трамвая коштує 1 млн. євро. Розробляється проект лінії на 5 кілометрів, де можна буде провести повноцінне випробування. Ми підтримуємо цю ідею. Розробники навіть хочуть втілити свою ідею в Росії: з’єднати «Капвеєм» її з анклавом – Калінінградською областю.

До речі, Олександр Омельченко зауважив: якщо ця організація віднайде кошти, побудує лінію «Капвея» і експлуатуватиме її, – то чому б вона не стала першою у Києві приватною лінією?