На яхтсмена вчитися довше й складніше, ніж на шофера

Аби ходити під вітрилами, не обов’язково бути членом яхт-клубу й мати власного човна. Для початку можна попроситися в команду якоїсь вподобаної вами яхти. Як правило, капітани не відмовляються від додаткових робочих рук. А далі все залежатиме від працьовитості й характеру неофіта, а також від його особистого бажання підкорювати річкові й морські простори.Вивчитися на яхтенного кермового, а потім і на капітана, можна в Академії водного транспорту. Окрім міжнародних правил, котрі визначають...

Лікарі й інженери ходять

Членом Київського крейсерського яхт-клубу може стати кожен, незалежно від віку, статі, соціального й матеріального стану, але для цього треба відпрацювати вступне завдання, пройти 2 роки іспитового терміну й отримати рекомендацію хоча б одного члена клубу. Вступним завданням є робота на території клубу на загальну суму 1000 гривень. Не грошовий еквівалент, а саме робота, – акцентують яхтсмени. Як мовиться, любиш кататися, люби й човна доглядати.95 відсотків яхт їхні власники будували самі з...

Новини яхтового спорту

Одна з найпрестижніших і найпопулярніших регат крейсерських яхт «Кубок Вадима Гетьмана» відбудеться з 23 по 28 травня на Київському водосховищі.Організатори змагань – Вітрильна академія, Вітрильна федерація України та асоціація класу «Топкат» – цього року вирішили збільшити масштаби заходу та залучити до перегонів цілу низку нових типів круїзних яхт. Серед цьогорічних нововведень – дитячі змагання на катамаранах «Спісо». Надійність, простота в керуванні та безпечність зробили ці судна лідером...

Під вітрилом по Дніпру

Найдешевша моторна яхта нині коштує як найдорожчий автомобіль. Із першими погожими днями на Дніпрі почали з’являтися вітрильники. Неначе з казки чи з рекламного ролика вони мов летять над водою подалі від щоденної метушні й дріб’язковості. Мабуть, кожному хоча б раз у житті хотілося опинитися на якійсь із тих яхт. А й справді, чом би не покататися? Нині, кажуть, за гроші можна все, ось тільки куди звертатися, якщо у колі ваших знайомих немає жодного яхтсмена, а саму яхту ви бачили лише...

«Нові українці» ходять на закордонних яхтах під іноземними прапорами

Заховати свій водний транспорт в Україні майже неможливо. В нас є лише одна велика яхтова марина – в Балаклаві під Севастополем. Там власники яхт сходять на берег і їх бачать свідки з сусідніх човнів. Отож, щоб не потрапляти на очі вітчизняним заздрісникам, надокучливим журналістам та податковим   інспекторам,   більшість   українських можновладців   свої   плавзасоби   воліють   ховати   за   кордоном....

Мандрувати на яхті все одно що їхати автостопом

Невже яхтинг тепер став лише забавкою олігархів, а простому смертному легше злітати в космос, ніж ходити під вітрилами? На щастя, є й інші яхти, інші яхт-клуби, доступні для «маленьких українців». Найбільший у столиці – Київський крейсерський яхт-клуб. Нині він нараховує 159 членів і 111 яхт. Діє ще з 1968 року і з тих пір тут не відбулося якихось кардинальних змін. Хіба що яхтсмени тепер можуть вільно ходити за кордон і навіть у навколосвітні подорожі. Зроби собі закордонний паспорт, збери...