18 травня 2007 року, п'ятниця №78 (17980) останнiй номер RSS
Головна МІСТО СПОЖИВАЧ ВЕСІЛЛЯ КИЯНИ СПОРТ ПОДРОБИЦІ ДИВОСВІТ КУЛЬТУРА РЕГАТА ДОБРИВЕЧІР СОЦІУМ ПРАВО

 РЕГАТА
18.05.2007

«Нові українці» ходять на закордонних яхтах під іноземними прапорами


Заховати свій водний транспорт в Україні майже неможливо. В нас є лише одна велика яхтова марина – в Балаклаві під Севастополем. Там власники яхт сходять на берег і їх бачать свідки з сусідніх човнів. Отож, щоб не потрапляти на очі вітчизняним заздрісникам, надокучливим журналістам та податковим   інспекторам,   більшість   українських можновладців   свої   плавзасоби   воліють   ховати   за   кордоном. Найоптимальніший варіант – Туреччина. Бо, по-перше, до неї можна дістатися без візових проблем за кілька годин літаком, по-друге, чудова погода, чисте море, тривалий сезон, а головне, звідти рукою подати хоч до Греції, хоч до Мальти... Вибір яхт за кордоном більший, ніж у нас. Придбати їх там можна на місці й одразу. Зазвичай наші співвітчизники надають перевагу європейським, у хорошому стані. Вони удвічі дешевші за нові. Так вітрильно-моторна крейсерська (вона ж може бути й круїзною) 14-15 метрова красуня віком 4-5 років від відомого виробника і з комфортабельною «начинкою» коштуватиме 125-180 тисяч доларів. Забезпечувати закордонному човну українське громадянство невигідно. Адже за це треба заплатити сотні тисяч доларів, а потім ще й терпіти постійне нашестя численних контролерів та перевіряючих від санітарних до пожежних служб. Куди зручніше за тисячу баксів зареєструватися в екзотичній країні, купити, скажімо, панамський прапор і, як більшість українських власників яхт, ходити під смугастими, зіркастими чи будь-якими іншими штандартами.
Круті яхти можна побачити й у Києві, щоправда, здалеку. Стоять вони на Жуковому острові, а воєнізована охорона не дозволяє наближатися туди ні з суші, ні з ріки. Подейкують, що членами того елітного яхт-клубу є переважно депутати Верховної та Київської рад, але вони, навіть якщо забігли на п’ять хвилин до своїх плавзасобів, то запевнятимуть, що просто каталися на човні друга-приятеля. В державній інспекції маломірних суден міста Києва повідомили, що інформація про власників закрита для публічного використання.



18.05.2007   На яхтсмена вчитися довше й складніше, ніж на шофера.


18.05.2007   Лікарі й інженери ходять.


18.05.2007   Новини яхтового спорту.


18.05.2007   Під вітрилом по Дніпру.


18.05.2007   Мандрувати на яхті все одно що їхати автостопом.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.