По всіх фронтах

Під час того як одні столичні випускники складали тести з української мови, інші знайомилися з ринком вищої освіти на міжнародній виставці «Освіта та кар’єра – Абітурієнт 2007», яка тривала з 20 по 22 квітня.

На минулому вікенді в Українському домі яблуку не було де впасти – майбутні студенти знайомилися з ринком освітніх послуг України, Європи та Америки. «Міжнародна спеціалізована виставка «Освіта та кар’єра – Абітурієнт 2007» проходить у Києві щовесни. Цього року в ній взяли участь 70 вищих навчальних закладів України, серед яких університети, інститути та академії, 15 навчальних курсів різних напрямів, 23 міжнародні освітні агенції, 10 професійно-технічних навчальних закладів, ліцеїв, коледжів Києва, 50 компаній-роботодавців, які представляють вакансії для молоді. Крім того, українське студентство заохочували до навчання 32 міжнародні університети, коледжі та представництва з одинадцяти країн Європи, США, Австралії та Канади.
Майбутні студенти мали змогу дізнатися про можливості отримання професійної освіти в Україні та за кордоном,  адже на виставці було представлено весь спектр навчальних закладів та курсів різних напрямів. Як вдалося з’ясувати «Вечірці», у зоні особливої уваги абітурієнтів маркетинг та менеджмент, міжнародні відносини  та мовні курси  у інших країнах. Цікаво, що серед відвідувачів виставки не тільки школярі-випускники – чимало зрілої молоді прагне здобувати другу, а то й третю освіту. Приваблюють молодь і перспективи навчання та роботи за кордоном.
«Відверто кажучи, здобувати освіту за кордоном не хочу, – каже випускниця Марія Дідусь, – з вищим навчальним закладом я ще не визначилася, а ось майбутню професію вже обрала – це менеджмент шоу-бізнесу або маркетинг».
На запитання, чи вплине на її вибір навчального закладу рейтинг університетів «ТОР-200 України», дівчина відповіла «ні», мовляв, якось сама обере, куди вступати, і рейтинги для неї не мають жодного значення.