Рекламний бізнес загострює проблему

Учора в київській мерії відбувся круглий стіл, присвячений наведенню порядку у сфері рекламного бізнесу в столиці.

Вів його заступник голови КМДА Володимир Головач, а присутніми були представники всіх основних рекламних агенцій.

За дорученням столичного мера учасникам зібрання пропонувалося розглянути проект положення про впорядкування зовнішньої реклами та реклами на громадському транспорті і внести пропозиції щодо їх вдосконалення. Саме останній документ викликав найжвавіше обговорення. Експерти звернули увагу на деякі недоробки проекту, зокрема на те, що транспортникам передбачено надто мале відрахування від використання рухомого складу як рекламоносія. Незадоволені вони й тим, що документом пропонується збільшити кількість дозвільних інстанцій із двох до п’яти, і при цьому транспортні організації не є учасниками угоди. Як зазначив голова Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, у столиці пасажирів перевозять і приватні організації, про які в проекті не згадано. Тож вони можуть скористатися ситуацією і перебрати на себе всі вигоди від реклами, а міський бюджет від цього лише втратить прибутки. Усі зроблені зауваження Володимир Головач запропонував надати комісії, створеній розпорядженням Леоніда Черновецького. І зазначив, що це була перша така зустріч зацікавлених сторін, тож на наступних діалог буде продовжено.