Долю “Єдиного офісу” вирішить сесія

Відповідний проект цього рішення передбачає створення спеціального управління в складі Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва.

Одна з вимог – розробити ефективний механізм видачі дозволів. А саме – чітку процедуру проходження документів з їхнім повним переліком, зазначенням усіх вимог, точних строків отримання дозволу чи відмови з поясненнями.
Як розповів прес-службі перший заступник голови КМДА Денис Басс, під безпосереднім керівництвом якого було розроблено проект названого рішення, Центр адміністративних послуг “Єдиний офіс” уже практично готовий розпочати свою роботу в тестовому режимі. А в другому півріччі нинішнього року, як запевняє Денис Якович, може зафункціонувати вже й повноцінно, тим самим суттєво спростивши процедуру оформлення документів, що часто затягується з вини чиновників.
За словами заступника голови КМДА Людмили Денисюк, ситуація в цій сфері не відповідає ні сучасному розвитку підприємництва, ні стандартам європейської спільноти. Адже нині, наголошує Людмила Всеволодівна, кількість дозволів сягає 66 на міському рівні та 277 –  на державному. Фінансова ж сторона цього питання не становитиме навантаження, оскільки складатиме лише заробітну плату працівників управління. А приватні підприємці одразу відчують перевагу…
–  Нині підприємцям доводиться збирати до 20-25 погоджень для отримання дозволу на розташування, наприклад, кіоску, причому такий дозвіл видається лише на рік, –  каже Денис Басс.
–  А ось для отримання земельної ділянки потрібно вже близько ста погоджень, на що витрачається як мінімум три роки.  “Єдиний офіс” одразу має розрубати цей “гордіїв вузол”.  Тим більше, що за позитивними прикладами довго ходити не треба: компанія “BIZPRO”, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), протягом 2004 – 2006 років сприяла відкриттю 41 єдиного дозвільного офісу в 21 місті України. І ефективна діяльність цих офісів беззаперечна…
Утім, попри всі переваги запровадження в столиці “Єдиного офісу” члени постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Олександр Клюс (заступник голови), Максим Шкуро (секретар), Ольга Коваленко та Сергій Мельник чомусь не підтримали такий реформаторський крок –  єдині серед депутатського корпусу й без жодної аргументованої відмови. На засіданні своєї комісії вони не погодилися підтримати проект рішення Київради “Про запровадження у Києві принципу організаційної єдності з видачі документів дозвільного характеру”. На прохання прес-служби КМДА пояснити причину відмови, Олександр Клюс відмовився надати коментар особисто й порадив звернутися до Максима Шкура. Той же зауважив, що взагалі виступає проти “будь-якої централізації на рівні міста”, і вважає: на районному рівні відповідні служби функціонують краще. Утім, невідомо, чи цікавився він думкою самих підприємців…