Теплосервіс лише після заморозки

Хоч зима цього року видалася і не з холодних, але постояти 20 хвилин у вечірню пору на тролейбусній зупинці, заняття – не з приємних.
За цей час у потрібному мені напрямку з Виноградаря промайнуло десь із вісім маршруток. І ось до зупинки підкотив “рогатий”. Хотіла було поспілкуватися з водієм, та зайшла до теплого салону і злість розтанула. За теплосервіс транспортникам щире “дякую” Але ж очікування на зупинці того сервісу – хай Бог милує!
У тролейбусах і трамваях стало тепліше. Зі слів першого заступника головного інженера КП “Київпастранс” Володимира Резнікова, тепер на маршрути випускають лише ті автобуси, які пройшли технічний контроль. Щодня в кожній машині перевіряється чи працює обігрівач. Розглядаються варіанти використання сонячних батарей і теплових завіс на дверях вагонів.
Поліпшення комфортності перевезень, звісно, не знає меж. Можливо, якось столичним транспортникам спаде на думку впровадити ще й систему оповіщення пасажирів про всілякі аварії на лінії маршруту. Аби люди не чекали на зупинках під табличками “Т”, “Тр”, “А” і не псували собі нерви. Дотепер же про негаразди сповіщають пасажири-ходоки.