А картки залишаються старими

Саме такий висновок можна зробити з повідомлення Київського метрополітену про оголошення тендера на виготовлення 2,05 млн. проїзних квитків на основі магнітних ідентифікаційних карток для оплати про-їзду.

Як відомо, нині для проїзду в метро застосовується три системи оплати: магнітні картки, жетони та безконтактні проїзні з кількістю передоплачених поїздок. За словами начальника комерційної служби підземки Олександра Юрченка, щомісяця метрополітен реалізує 200 тисяч проїзних. Виготовлення безконтактних карток поки що не планується – їх 2005 року закупили 10 тисяч штук і вважають, що цього достатньо. Хоча ще два роки тому на всіх станціях встановлено турнікети з терміналами для використання безконтактних проїзних.
Із часу введення в дію магнітних карток їх виготовляло підприємство «Схід-електроніка». Але Олександр Юрченко запевнив, що метрополітену байдуже, хто виграє тендер, запланований на 29 січня. Аби лиш було виконано його умови. А вони такі: бажано розробити новий дизайн, але обов\'язково на білій основі мають бути логотип Київського метрополітену, магнітна стрічка і голограма. Два місяці поспіль колір карток не може бути однаковим. Термін виготовлення – лютий – грудень.