Плюси й мінуси реверсного руху

Поширена за кордоном система запровадження на дорогах реверсного руху, коли для проїзду транспорту в напрямку найбільшого завантаження магістралі відкривається ще одна смуга, в Києві використовується недавно. Таких ділянок у столиці всього чотири.

Перша реверсна смуга (проміжна між зустрічними потоками транспорту) з’явилася на Подільському узвозі, потім – на Дніпровському спуску. Після реконструкції її позначили на мосту Патона і проспекті Возз’єднання. Найбільш потрібною в години пік водії вважають появу такої смуги на Московському мосту.

Але, за даними державтоінспекції, на смугах із реверсним рухом останнім часом трапляється багато аварій. Через це ДАІ проти поширення такої практики.

Столичні міліціонери вважають, що наші водії ще не готові дотримуватися вимог такого руху. Такої ж думки і в «Київавтодорі». Проте за ліквідацію цих смуг не виступають, стверджуючи, що цю систему треба підтримувати і розвивати.