Вулицю «розірвали» забудовники

Громадські слухання, присвячені розв’язанню транспортних проблем, відбулися у Дарницькому районі столиці. Щоправда, особливого ентузіазму у місцевих мешканців таке обговорення не викликало. Серед присутніх їх було небагато. Утім, така ситуація зовсім не применшує актуальності проблеми.

– Транспорт –  найголовніша, мабуть, з численних проблем району, – каже заступник голови Дарницької РДА Михайло Гич. – Й попри всі наші намагання навести лад у цій сфері, ситуація дедалі погіршується. Причина особлива – район інтенсивно забудовується, а інфраструктурою забудовники не надто переймаються. І коли раніше для мешканців району важливо було переїхати Південний міст, то зараз завдання ускладнилося – ще треба виїхати на проспект Бажана та доїхати до того мосту. В ранкові години пік на всіх виїздах на проспект затори.

На думку фахівців, зменшити навантаження на проспект Бажана та Південний міст цілком можливо. Для цього необхідно розділити транспортний потік, забезпечивши виїзд із головних вулиць проблемних мікрорайонів на Дніпровську набережну й далі на міст Патона. Йдеться насамперед про вулиці Здолбунівську та Анни Ахматової. Перша потребує реконструкції та добудови прямого виїзду на набережну. Інша вулиця в схожій ситуації, але рухові по ній заважає ще й неузгодженість між двома забудовниками – ХК «Київміськбуд» та КП «Житло-інвест». Керівництво цих підприємств тривалий час ніяк не може з’ясувати, хто має добудувати шматок дороги завдовжки 400 метрів, що має з’єднати дві частини вулиці.

– Водії, намагаючись проїхати на правий берег, їдуть по узбіччях, – веде далі Михайло Гич. – Через це практично всі зелені зони понівечені й потребують відновлення. Аналогічна ситуація й у дворах, адже паркувальних місць не вистачає. Свої авто мешканці ставлять на клумбах і газонах. Однак під час інвентаризації паркувальних місць районні служби знайшли близько 50 тисяч машиномісць, від користування якими до районного бюджету не надходить ні копійки.

Утім, переважну більшість мешканців району турбує робота громадського транспорту.

– Метрополітеном я нечасто користуюся, мені зручніше їздити трамваєм, – каже Раїса Галанська, яка проживає на вулиці Драгоманова. – Тож поскаржуся на роботу трамвайників.  Чекати їх треба довго. Інколи доводиться витрачати на це 30-40 хвилин. А коли дочекаєшся, то зазвичай там стільки люду, що потрапити у салон проблематично.

Не краща ситуація і з метро. Конче потребує термінової добудови електродепо. Тоді з’явиться можливість збільшити кількість потягів у години пік. Адже нинішні графіки руху не витримують навантаження. Інколи виходить так, що на станції «Харківська» до вагона вже не зайдеш, а на наступній станції машиніст зупиняє потяг, але дверей уже не відчиняє.

На думку районних чиновників, розв’язання транспортних проблем Дарницького району вимагає спільних зусиль владних структур усіх рівнів. Територіальна громада району в змозі лише полегшити ситуацію, але не вирішити її принципово. Особливо, коли це стосується таких масштабних будівництв, як мостові переходи через Дніпро. І йдеться вже не тільки про добудову Дарницького мосту, а й про початок проектування та будівництва ще 3-4 нових.