Централізують рекламу і кошти

У столиці понад 30 організацій займаються розміщенням реклами. Не рахуючи приватних рекламістів. Встановити білборд чи стріт-лайт для цих організацій – не проблема. Достатньо заручитися дозволом міської влади. При цьому міський бюджет не отримує нічого. А на поповнення столичної скарбнички від популяризації будь-чого працювала госпрозрахункова організація (ГО) «Київреклама». Хоча й вона не відповідала за всю наочну агітацію на спорудах чи транспорті комунальної власності. Адже в метрополітені діяла своя структура, у «Київпастрансі» – своя.

Задля зосередження комунальної рекламної справи в одних руках голова КМДА видав розпорядження про реорганізацію ГО на комунальне підприємство (КП). Що це дасть місту? Таке запитання ми поставили Миколі Андреєву, члену створеної комісії з реорганізації ГО на КП, заступникові начальника «Київреклами».

– Це підприємство матиме змогу розміщувати рекламу на всіх об’єктах комунальної власності, – відповів Микола Вікторович. – Така централізація сприятиме наповненню міського бюджету, адже буде затверджено єдині тарифи. Нині їх розробляють у новоствореному Головному управлінні з питань реклами.

Досі в метро діяли одні розцінки, на громадському транспорті – другі, лише на зовнішню рекламу такі тарифи були більш-менш стабільні.

На наш погляд, варто було б ввести до складу рекламного управління лінгвіста чи філолога. Бо іноді у вагоні метро в години пік, коли й поворухнутися неможливо, дискомфортно і зовсім не хочеться сміятися, можна, прочитавши тамтешню рекламу, і посміхнутися мимоволі, скажімо, з пропозиції зробити найкращий подарунок близьким людям, купивши їм… біотуалет, або ж з другої рекомендації – взяти кредит без… залогу. Певно, можемо сподіватися, якщо буде у реклами тепер один господар, то й за її якість буде у кого спитати.