Метро в’їхало в негаразди

Шостого листопада метрополітенівці відзначили 46-ті роковини з дня пуску у столиці перших потягів підземки. Як завжди, вона залишається найбільш надійним способом дістатися на роботу і додому. Хоча й метро лихоманить.

Учора на станції «Хрещатик» утворилися величезні пробки. Причину скупчення пасажирів можна було передбачити заздалегідь, одразу після попередження про те, що станцію «Майдан Незалежності» 7 листопада буде перекрито. Паніки серед пасажирів не було, але люди вимушені були стояти у величезній черзі, щоб підійти до ескалатора. Просування пасажирів сповільнено, бо один із ескалаторів на станції «Хрещатик» не працює.

Останнім часом метрополітену не щастить: почастішали у ньому надзвичайні події. То якісь п’янички вирішили колоду покласти на рейки, то заїжджому росіянину захотілося до вітру якраз на станції, то на Святошинсько-Броварській лінії ще до початку роботи підземки з’ясувалося, що зламана стрілка на переїзді потягів між станціями «Святошин» і «Житомирська»…

Світле майбутнє метрополітену, вочевидь, дуже віддалене. Протистояння з київською владою гальмує розвиток такої важливої для міста транспортної галузі, сказали нашому кореспонденту у прес-службі КП «Київський метрополітен». Зокрема, міські чиновники не погоджуються переглянути існуючий тариф на проїзд у метро. Державний бюджет практично не компенсує (і не збирається це робити!) витрати на перевезення пасажирів пільгових категорій. Через усе це столичний метрополітен фактично опинився наодинці зі своїми проблемами. Тому коштів катастрофічно бракує не лише на поточний ремонт, а й на належне технічне обслуговування рухомого складу, який в основному зношений.

Метрополітенівці сказали, що їм складно усвідомити, чому вже два роки КМДА відмовляється підписувати угоду з Київським метрополітеном на виконання робіт із перевезення пасажирів. Чому створена під головуванням в.о. заступника голови КМДА Івана Салія комісія не розібралася з проблемними питаннями, виконання яких є їх прямим обов’язком?

Нерозв’язані проблеми, мов ті осінні хмари, нависли над столичною підземкою. Тому й чергова річниця метрополітенівцям не в радість.