Реальна ковбаса з віртуального гастроному

Ще кілька років тому таке поняття для українців, як інтернет-магазини, видавалося майже фантастичним. Бо ж мали можливість про такі торговельні послуги читати у повідомленнях зарубіжних інформагентств чи бачити у американських кіносеріалах на кшталт «Санта-Барбара». І більшість наших співвітчизників не могли втямити, як це можна, не виходячи з дому, скупитися. Через інтернет-мережу іноземці купували все: ковбасу, кефір, сосиски, оселедці, харч для домашніх улюбленців, побутову техніку, мобільні телефони, парфуми, книжки… Перелік товарів може бути нескінченним. Та, як відомо, усе нове, прогресивне має здатність швидко поширюватися. Не стала винятком й Україна. Віднедавна віртуальні інтернет-магазини знайшли прописку і в нас. І, що дуже приємно, кількість їх постійно зростає.

Переваги такої торгівлі мають кілька плюсів. По-перше, не бігаючи по крамницях у пошуках необхідної речі чи певного набору, ви економите свій дорогоцінний час і здоров’я. Достатньо зайти в Інтернет на сайт споживчих товарів і ознайомитися із асортиментом та прейскурантом, вивчити характеристики вподобаних речей. Далі набираєте номер телефону і замовляєте те, що вам потрібно. Фахівець із продажу повідомить, у який саме час кур’єри доставлять замовлений товар додому. До речі, доставка безплатна. По-друге, вартість товарів на кілька відсотків менша, ніж у звичайному супермаркеті. Якщо, скажімо, взяти побутову техніку, то ця різниця становитиме від 50 до 100 гривень. Навіщо платити більше?

– Аби власноруч помацати вподобану річ, – порадив продавець з інтернет-сайту, – ви можете заглянути у будь-який магазин, де саме такими торгують.

– А як же бути з гарантією? – допитувалася я.

– Так само, як і в будь-якому реальному магазині, вам випишуть гарантійний талон.

– А чи не підсунуть якийсь непотріб натомість брендового? Адже я начебто купую кота у мішку.

– Чому ж кота у мішку? – переконував мене Сергій. – Ви ж маєте можливість детально вивчити усі характеристики товару на сайті, порівняти його переваги з іншими марками. Якщо це щось із побутової техніки, то фахівець, який доставить вам товар, продемонструє його роботу: як підключити, вмикати і вимикати, як доглядати і т.ін. Консультації безплатні – так що розпитувати можна про всі тонкощі.

Попередньо я обійшла кілька супермаркетів, аби зважити усі «за» і «проти». Почала із побутової техніки. Скажімо, телевізори найсучасніших зарубіжних фірм із 21-дюймовим екраном можна купити за 850-870 гривень, а ось у інтернет-магазині вони коштують на 100 гривень дешевше. На мобільному телефоні, вартістю тисячу гривень, можна зекономити також сотню. Великий вибір холодильників – імпортних і вітчизняних (заощадиш гривень 150-200). Значно дешевші і фотоапарати, мікрохвильові печі, електропраски. Отож, нині поки що визначаюся, на якій моделі телевізора маю зупинитися.

Наразі в інтернет-магазинах не можна купити хіба що борщу. Бажаєте ковбасу – будь ласка, піцу – доставлять ще теплою, наче щойно з печі. А якщо той чи інший замовлений товар вас чимось не влаштовує – маєте право відмовитися від нього і попросити, аби його замінили. Отож, якщо у домі є комп’ютер і він підключений до Інтернету, не гайте часу. Телереклама нас переконує: «Навіщо платити більше?» А й справді.