«Богдани» вже стають тролейбусами

Разом зі столичним керівництвом після відкриття станції метро «Вирлиця» ми знайомилися з новими зразками автобусів і тролейбусів.

Львівські низькопідлогові автобуси киянам уже знайомі. А от тролейбус «ЛАЗ» ми побачили вперше. Втім, усередині він практично не відрізняється від автобуса. Здивував тролейбус «Богдан» Є231 завдовжки 15 метрів спільного виробництва Київського заводу електротранспорту та Черкаського автозаводу. Кияни вже звикли до цих жовтих трудівників таксобусних маршрутів, у які в години пік набивається до 60 осіб. Тролейбусний варіант розраховано на 150 пасажирів, з яких 43 можуть зручно влаштуватися на сидіннях.

– За програмою розвитку столичного наземного транспорту торік місто придбало 140 нових львівських автобусів, – прокоментував побачене Київський міський голова Олександр Омельченко. – Цього року закупимо 200 тролейбусів львівського виробництва на базі низькопідлогового автобуса. Поступово весь столичний наземний транспорт буде оновлено.