Чому мерзнуть кондуктори?

У публікації «Холодильник на колесах» (09.12.2005 р.) «Вечірка» порушила проблему важких умов праці кондукторів, яким доводиться мерзнути в салонах тролейбусів, що не опалюються. Чому так відбувається,  пояснив головний інженер КП «Київпастранс» Юрій Бомбандьоров.

У листі-відповіді зазначено, що під час підготовки тролейбусів до експлуатації в зимовий період 2005-2006 рр. усі системи, зокрема й опалення, відремонтували відповідно до вимог «Правил експлуатації трамвая та тролейбуса». У процесі експлуатації тролейбусів (в т.ч. 43 відсотків тих, що вже відпрацювали свій ресурс) під час снігопаду, через недостатнє прибирання снігу з доріг та посипання їх сіллю, сніго-сольова суміш, потрапляючи на електроприлади громадського транспорту, виводить із ладу системи електрообладнання, зокрема й опалення. Причому в такі дні тролейбуси виходять з ладу в 3-4 рази частіше, ніж за нормальної погоди. А це значно збільшує терміни повного відновлення систем електрообладнання. Проте в експлуатаційних депо кондуктори та водії ведуть додатковий контроль за станом опалювальних приладів та освітленням салонів, на основі чого розробляються графіки відновлення працездатності цих систем.

Нові ж тролейбуси та рухомий склад після капітального ремонту мають нагрівальні прилади, які забезпечують нормальний температурний режим відповідно до вимог нормативних документів. У листі також наголошується, що за останні 5 років отримано 205 нових вітчизняних тролейбусів (виробництва заводів «Авіант» і «Південмаш») та з Білорусі. На цей рік укладено договір на закупівлю 45 нових низькопідлогових тролейбусів виробництва ЛАЗ та виготовляється експериментальний зразок тролейбуса завдовжки 15 метрів.