Бульвар стане вулицею

До Програми соціально-економічного розвитку столиці включено реконструкцію бульвару Лесі Українки. Як саме це робитимуть, ми дізналися під час виїзного засідання розширеної колегії КМДА.

На підходах до бульвару роботи ведуться вже не один рік. Скажімо, після зняття трамвайних колій почали реконструювати вулицю Кутузова – вона стала ширшою і зручнішою для руху транспорту. «Київавтодор» на ділянці від вулиці Кутузова до Печерського мосту вже розширив дорогу до п’яти смуг і побудував підземний перехід навпроти бульвару Лихачова. Тепер планують взятися за ділянку від Басейної до Кутузова завдовжки 1,65 кілометра і розширити бульвар до п’яти смуг у кожному напрямку. Орієнтовна вартість реконструкції з будівництвом двох підземних переходів – 22 млн. грн.

І тут виникло кілька цікавих запитань. Начальник служби «Київдержекспертиза» Анатоль Кармінський (саме цей заклад покликаний не допускати порушень у проектах) раптом запитав: «А чи буде зніматися покриття дороги?». І зауважив, що під асфальтом бульвару покладено добротну бруківку. Років тридцять тому після скарг «елітних» місцевих мешканців на шум коліс автомобілів бульвар заасфальтували. Тож заміна усього покриття вимагатиме розбирання бруківки – а це набагато подовжить термін реконструкції. Проектанти погодилися, що цього робити не варто.

Наступним запитанням стало – за рахунок чого буде розширено проїжджу частину? Виявилося, що на бульварі зникне та ознака, яка й дає назву бульвару – центральна його частина з деревами. Тож доведеться після реконструкції перейменовувати бульвар на вулицю…