Допомога Алчевську – то не реклама

Із заяви прес-служби Київської міської державної адміністрації

Драматичні події в місті Алчевську, за якими впродовж останніх днів спостерігає вся Україна, викликали щире співчуття співвітчизників. Потерпілим унаслідок масштабної аварії на теплових мережах міста звідусіль надходить допомога. Не лишилася осторонь і столиця. Згідно з розпорядженням Київського міського голови Олександра Омельченка Алчевську передано міжбюджетні трансферти в сумі 200 тисяч гривень (ці кошти виділено з передбаченого бюджетом Києва фонду розвитку міжбюджетних регіональних зв’язків). Цим документом передбачено також направити на Луганщину аварійні бригади для виконання робіт із відновлення систем теплозабезпечення житлових та громадських будівель.

Здавалося б, – ідеться далі в заяві, – ситуація цілком зрозуміла і правильність рішення міської влади не викличе жодного сумніву серед киян. Однак, мешканець столиці Володимир Аліфанов у факті дружньої і вкрай необхідної для жителів Алчевська допомоги вбачає корисливі мотиви. На його думку, київська міська влада намагається у такий спосіб розрекламувати себе перед майбутніми виборами за рахунок киян. Цю думку висловлено не в приватній розмові, а на сторінках популярної «Газеты по-киевски». Важко сказати, чи додала ця публікація особливого авторитету цій газеті, але здоровий глузд підказує, що отой сарказм на тлі великої біди багатотисячного міста таки недоречний. Це аж ніяк не по-київськи.

У заяві також висловлюється впевненість, що в самому Алчевську належно оцінили підтримку столиці, в чому будь-кому можна переконатися на місці й саме там утвердитися в поняттях милосердя, моралі й совісті.

31 січня 2006 року