Кран прямував до урвища

Щодо аварії, яка сталася в суботу вранці на спорудженні станції метро «Деміївська», фахівці стверджують, що подібного в історії будівництва підземки не було.

500-тонна стіна тунелю розвалилася на шматки і в урвище, що виникло на тому місці, зсунувся мостовий кран, висота якого близько двадцяти метрів, а довжина не менш ніж п’ятдесят. Кранівник залишився в кабіні і цим врятував собі життя. Монтажники, котрі працювали під час падіння крана, дивом залишилися живими.

Очевидці стверджують, що спочатку почувся тріск у конструкції, потім за лічені секунди розлетілася стіна. Прорив стався саме під опорою крана, але завдяки додатковим кріпленням, він не впав, а поступово посунувся разом із деревами. Причини подібного з’ясовують фахівці. На їхню думку, головна версія – гідровибух. Він був настільки потужним, що 15-20-тонні шматки бетону відлетіли до протилежної стіни тунелю на відстань 15 метрів. Труби діаметром 60 сантиметрів і товщиною стінок в один сантиметр буквально розірвало. Але припускають можливість і детонації снарядів часів Другої світової війни чи викиду метану з підземної річки Либідь.

Унаслідок аварії було пошкоджено й міські комунікації. Як стало відомо, у неділю без телефонного зв’язку залишилося близько 320 квартир. А водовідвід на той час перевели на аварійну схему. Тоді ж відновили й мережу кабельного телебачення. Учора ще були проблеми з подачею води і телефонним зв’язком.

Як повідомила нам мешканка квартири №37, у будинку №46/1 на проспекті 40-річчя Жовтня холодної води в квартирі не було півдня в суботу, а телефонний зв’язок з’явився в понеділок вранці.

Через аварію рух проспектом 40-річчя Жовтня (від Московської площі до Голосіївської вулиці) закрито. Об’їзд організовано через Голосіївську. Зрозуміло, що на Московській площі рух достатньо уповільнився й ускладнився. Учора вранці виникло кілька заторів – на в’їзді на площу з боку Червонозоряного проспекту та безпосередньо в місці організованого об’їзду.

На тролейбусних маршрутах, що з’єднують станцію метро «Либідська» та масиви Теремки-1, Теремки-2, працювали автобуси з відповідною нумерацією.