Якщо є претензії…

У Департаменті в справах захисту прав споживачів вистачало роботи і під час різдвяних свят.

За десять днів надійшло 51 звернення від киян. 38 скарг стосувалися придбаних промислових товарів: телевізорів, мобільних телефонів, меблів, пральних машин, електрочайників, комплектуючих до комп’ютерів. У п’яти випадках йшлося про відмову замінити низькопробний товар. Скаржилися кияни і на незадовільну роботу комунальних служб, кабельного телебачення, медичних установ, закладів громадського харчування. Напередодні свят люди купували значно більше продуктів, ніж зазвичай, дев’ять споживачів нарікали на їхню низьку якість. Були претензії і до АЗС, які відпускали розбавлений бензин.

Нагадуємо, що консультують громадян фахівці департаменту щоденно з 10-ї до 17-ї години, у вихідні з 10-ї до 16-ї за телефоном: 463-70-30. Особистий прийом – за адресою: вул.Сагайдачного, 29-а, кімната 9.