«П’ятірка» негру і «двійка» безштаньку

Мелодію з популярного російського серіалу про «попелюшку» в окулярах уже наспівує не лише моя дружина, двоє коліжанок по роботі, а й, мабуть, значна частина українського жіноцтва. Через кілька днів таких концертів, почав мугикати і я.

Це свідчить про те, що творці серіалу добре попрацювали над засобами впливу на телеглядачів. Не гірше від них намагаються це робити й рекламісти, які щодня майже годину часу забирають у нас, пропонуючи поміняти мобілку чи запропонувати тещі погостювати ще з тиждень.

Ось і вирішили нещодавно працівники Київського міжнародного Інституту соціології провести дослідження: визначити, який з пропонованих українцям рекламних роликів дратує найменше, а може, й до вподоби.

На думку соціолога Ольги Горначенко, торік реклама на телебаченні почала дратувати нас менше. А 45 відсотків із опитаних, навіть змогли назвати й переповісти сюжет рекламного ролика, який сподобався.

А от щодо зворотнього ефекту, то найбільше українців дістала пропозиція випити «чаю-чаю» з відеоролика мобільного оператора. Дратує багатьох і шепіт жіночки, яку розшукує чоловік-безштанько, а також любов Кличків до пива.

Із великим задоволенням респонденти згадували ролики про відпочинок на дачі чи на морі; дівчинку, яка ніяк не може напитися соку, та вивчення англійської з безпроблемним Вовою.

А справжнім лідером минулого року зі знаком «плюс» можна вважати, заклик ворушитися від чорношкірого репера, а також прикрашання ялинки за допомогою миші.

– Секрет успіху телевізійної реклами, – переконана Ольга Гончаренко в тому, що майже всі популярні роликі вирізняються оптимістичним, веселим сюжетом та зняті в Україні.