19 ciчня 2006 року, четвер №9 (17667) останнiй номер RSS
Головна КИЇВ ПОДРОБИЦІ МЕДМІСТЕЧКО ПОСТАТЬ ПРАВО КУЛЬТУРА ДОБРИВЕЧІР

 ПОДРОБИЦІ
19.01.2006

Комунальне свавілля здолаємо разом


Схоже, що у вирішенні проблеми №1 для Києва – якості житлово-комунального господарства – незабаром можуть відбутися серйозні зміни на краще. Віднедавна розповісти про проблеми у сфері міського житлово-комунального господарства, поскаржитися на роботу працівників комунальних служб кияни можуть не тільки своєму сусідові. У Києві працює «Житлово-Комунальна Інспекція Нашої України» – громадська організація, основне завдання якої – консультаційна і юридична допомога киянам у питаннях ЖКГ. Про кілька добрих справ цієї організації ми вже розповідали.

…Із самого ранку у центрі зв’язку «гарячої лінії» Інспекції безперервно лунають дзвінки. Телефонують із всіх районів міста, розповідають про свої негаразди люди різного віку: від малого до старого. Холодні батареї у квартирах, знеструмлені ліфти, залиті водою підвали... За кожним сигналом – розповіді про марні спроби мешканців якось вирішити своє болюче питання.

«У будинку 27 по вулиці Гайдара чотири роки не можуть налагодити нормальне опалення. Київміськбуд і Київенерго посилаються один на одного, або просто дають стандартні письмові відповіді, аби швидше відчепилися».

«Вулиця Вітавська, будинок 45. Через постійні перепади напруги псується побутова техніка. ЖЕК ніяких заходів не вживає».

«10 років у будинку не працює ліфт! Записуйте адресу...»

– Звернення до нас люди інколи вважають останньою надією на допомогу, – говорить керівник телефонного центру Інспекції Світлана Бігунова (на фото ліворуч). – Протягом дня ми приймаємо понад сто дзвінків. Усі сигнали фіксуються, кожен, хто зателефонував, обов’язково отримує відповідь із конкретною рекомендацією. Це може бути і консультація – повна інформація про те, що і як треба робити, аби зобов’язати працівників комунальних служб виконувати свою роботу. Або роз’яснення існуючих норм та якості надання комунальних послуг. Або ж детальний опис етапів вирішення питання в судовому порядку: коли всі методи переконання вже випробувано, а результату так і не досягнуто.

У операторів «гарячої лінії» (телефон 502-30-00) завжди під рукою найсвіжіші нормативні акти, що стосуються комунальної сфери, документи, матеріали, довідки. Будь-хто, зателефонувавши та запитавши про шляхи вирішення своєї проблеми, оперативно отримує чітку та аргументовану відповідь. Спілкуванню з людьми допомагає і особистий професійний досвід операторів, розуміння проблеми. Наприклад, та ж Світлана Бігунова має багаторічний досвід роботи у житлово-комунальній сфері, була головою ЖБК, крім того, закінчила технічний вуз. Якщо питання складні, слухавку завжди бере саме Світлана Юріївна.
Оператори Інспекції працюють у дві зміни. У кожній – по п’ять фахівців. Бути телефонним оператором «гарячої лінії» – робота не для тих, у кого слабкі нерви. Кожний дзвінок – справжня біда.

«Я хвора, майже не встаю з ліжка, – пише до Інспекції ветеран Великої Вітчизняної війни Єлизавета Миколаївна, що мешкає в будинку №20 на вулиці Баумана Шевченківського району столиці. – В квартирі холодно, батареї не працюють, хоча сплачую рахунки вчасно. От так хвора і лежу без допомоги, напевно, й помру скоро. Допоможіть, сподіваюся тільки на вас...»

– Ми оперативно зв’язуємося з житлово-комунальними службами і допомагаємо людям, – говорить координатор «Житлово-комунальної Інспекції нашої України» Павло Погиба. – Зазначу, що адміністрації районів і міста, а також більшість ЖЕКів уважно ставляться до наших звернень, роблять усе можливе, щоб допомогти. Всі дзвінки реєструються, проблеми узагальнюються. На сьогодні ми вже маємо загальну картину «больових точок» міста. Найбільше проблем із опалюванням та гарячою водою. На другому місці – ремонт у під’їздах, відновлення ліфтів, вивіз сміття.

Останнім часом кількість телефонних звернень до «Житлово-комунальної Інспекції Нашої України» помітно зросла. І хоча ще є приклади, коли в квартирах мешканців столиці холодні батареї, трапляються перебої в електропостачанні, протікає дах, коли навколо будинків засмічені тротуари, – кияни, на щастя, вже не залишаться зі своїми бідами наодинці. На допомогу їм готова прийти «Житлово-комунальна Інспекція Нашої України», девіз якої: «Допомогу в кожен дім!».

Олександр ІВЧЕНКО




19.01.2006   Глава «Нафтогазу»: «Не замерзнете, обіцяю».




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.