Дарницю «розморозять» і закільцюють

Нині Дарницький район столиці – не лише будівельний майданчик, а й стратегічний промисловий район із розвинутою інфраструктурою та транспортними розв’язками. Незабаром тут відновиться будівництво Дарницького вокзалу і не тільки. У цьому вчора на виїзному засіданні запевнив міський голова Олександр Омельченко.

– Розвиток таких стратегічних об’єктів як Дарницький вокзал, залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро, нові станції метрополітену та електродепо на Червоному хуторі – це якраз ті об’єкти, навколо яких невдовзі формуватимуться цілі житлові масиви та сучасні соціальні комплекси, – наголосив Олександр Омельченко.

Він зауважив, що цей об’їзд дав змогу вирішити принципове питання з керівництвом Південно-Західної та Укрзалізниці щодо «розмороження» будівництва Дарницького вокзалу. Міський голова підтримав пропозицію віддати інвесторам близько 50 тис. кв. м під торговельно-розважальні, спортивні комплекси та інші об’єкти соціального призначення. В столиці проведуть інвестиційні конкурси, аби залучити не лише вітчизняні, а й зарубіжні кошти. «Сподіваюся, що комплексне будівництво вокзалу та мосту осилимо за два роки», – зауважив міський голова. Щодо депо на Червоному хуторі, то, за словами Олександра Омельченка, його мали збудувати ще 5-6 років тому, однак не було коштів. Водночас це не перешкодило будівництву станції метро «Вирлиця» – її заплановано ввести в експлуатацію вже на початку березня. Наступний же рік запам’ятається відкриттям ще однієї станції – «Червоний хутір».
Під час виїзного засідання столичне керівництво розглянуло й проекти на наступні 3-5 років – будівництво шестикілометрової гілки метрополітену від станції «Червоний хутір» до Дарницького вокзалу. Наступна черга – від станції «Дарницький вокзал» до «Лівобережної». «У такий спосіб ми закільцюємо дві лінії метро», – пояснив Олександр Омельченко. Оглянули й проекти майбутніх мікрорайонів – №№4а, 2, 6. Так, наприклад, для зведення мікрорайону №2 слід відселити 52 приватних будинки, де нині мешкає понад 200 сімей.

Окремо розглянули й стан доріг та транспортної розв’язки.

Міський голова запропонував уже цього року реконструювати вулицю Ташкентську і демонтувати там три кілометри трамвайних колій.

ДО РЕЧІ

Учорашній день ознаменувався для дарничан із вулиці Драгоманова відкриттям бювету, на яке завітав і міський голова.