Моцарт став брендом

2006 рік в Австрії оголошено роком Моцарта.

Його портрети можна зустріти скрізь: на календарях, футболках, вивісках кафе, на льодяниках із кумедною назвою «Кульки Моцарта», на коктейлях, пляшках з пивом і вином, а також на ковбасних виробах, названих на честь композитора. Небувалою популярністю користуються магазини одягу, де можна придбати вигаптуваний камзол чи перуку моцартівських часів, щоб у дні урочистостей бути схожим на ювіляра. Одним словом, Моцарт став брендом і символікою. Що й казати, генія, що подарував світу «Чарівну флейту», «Одруження Фігаро», «Дона Джованні», «Реквієм» і ще сотні інших творів, варто вшановувати гідно. Крім того, музику Моцарта визнали лікувальною. Вважається, що вона допомагає позбутися багатьох психічних розладів.

Основні заходи випадуть на початок року: свято почнеться 27 січня, безпосередньо у день народження. Вшановувати великого композитора будуть також у Нью-Йорку, Парижі, Лондоні, Берліні, Празі й у багатьох інших містах світу.