Бал білого піару

У Національній філармонії відбувся перший в Україні бал білого PR-у. Біля входу гостей зустрічали топ-моделі від Поплавського і пропонували цукерку за усмішку. Обгортки на солодощах були білими і сріблястими.

За задумом організаторів балу – кафедри паблік релейшнз Національного університету культури і мистецтв – перепусткою на бал мало стати що-небудь біле: деталь одягу, прикраси, аксесуари, врешті квітка в петлиці чи в руках.

Про білий, тобто гарний, настрій гостей подбали і струнний оркестр, який виконував винятково світлі вальси Штрауса, і ті, хто серверував бенкетний стіл: частували зокрема шампанським і зефіром. Любителям незвичних розваг пропонували відвідати PR-кунсткамеру; приміряти білі балетки чи зіграти винятково білу партію в шахи. Такі партії обходяться без матів, усі гравці починають першими і ніхто не програє. Тим більше, що всі клітинки на дошці – одного кольору.  Цей бал майбутні PR-менеджери організували не так для себе, як для українських політиків. «Пропонуємо їм провести майбутні вибори без використання брудних технологій, – так прокоментував вечірку почесний ректор університету Михайло Поплавський. – Символ чистоти – білий сніг. Але навесні він стає брудним. До речі, майбутні вибори в Україні теж навесні…»

Порівняння зі снігом мені сподобалося, але 26 березня снігу вже не буде. Та, сподіваюся, струмки, які він утворить, будуть чистими й дзвінкими. Студенти в це вірять. Вони сьогодні складуть присягу майбутнього піарника.