13 грудня 2005 року, вiвторок №233 (17644) останнiй номер RSS
Головна КИЇВ ГРОМАДА ПОДРОБИЦІ ГІСТЬ "ЯСК" КРИМІНАЛ СПОРТ ДОБРИВЕЧІР

 ПОДРОБИЦІ
13.12.2005

Прагнемо до «безбар’єрної» столиці


Доля не всім дарувала можливість вільно пересуватися. У той час, коли на своїх двох ми можемо впевнено крокувати столичними маршрутами, звичайнісінькі бордюри та сходи стають нестерпною мукою для тих, хто у візках. Аби зробити столицю «безбар’єрною», нині докладається чимало зусиль – багато вже зроблено, однак ще більше слід зробити.

Основним питанням, яке потребує негайного вирішення, стало облаштування спеціальних пандусів та поручнів не лише у громадських місцях, а й безпосередньо в будинках. Аби створити сприятливі умови життєдіяльності для осіб з обмеженими фізичними можливостями, було запроваджено відповідну систему проектування і будівництва з урахуванням інтересів людей з особливими потребами. Заступник голови КМДА – начальник Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Василь Присяжнюк під час розширеного засідання колегії КМДА зазначив, що державними будівельними нормами, окрім пандусів та інших засобів, передбачено також стоянки для паркування автотранспорту інвалідів, спецліфти тощо. «За дев’ять місяців цього року прийнято 72 житлових будинки, де повністю дотримано всіх цих норм», – розповів він. Проте найбільшою проблемою й надалі залишається відповідне облаштування станцій метрополітену. Хоча на новозбудованих станціях метро й виконано всі вимоги, але необхідність у додаткових роботах уже давно виникла на інших станціях – побудованих ще за радянських часів. Аби полегшити життя особам із фізичними вадами, пан Присяжнюк запропонував розробити програму будівництва спеціального житла для них.

Процес створення безбар’єрного середовища тісно пов’язано і з вулично-дорожньою інфраструктурою. Генеральний директор КК «Київавтодор» Володимир Жуков розповів, що за останніх два роки було облаштовано 11 спецліфтів у підземних та надземних пішохідних переходах та кілька підйомників. Однак цього не вистачає, як і коштів на їх утримання.

До речі

Нині в столичному відділі транспортного обслуговування інвалідів із порушенням опорно-рухового апарату працює 31 спецавтомобіль. Кожного місяця вони здійснюють близько 2 тисяч перевезень.

Оксана Біда


13.12.2005   Віват, конкур!. Кращих вершників чекає... мотоцикл


13.12.2005   «Булат» хронічних проблем не розв’яже.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.